Saar88 schreef:Ik snap niet zo goed waar mijn commentaar nu weer heen is. En hoe ik dan in eerste instantie bij mijn stream kreeg Er zijn twee paardenstreams van de NOS, een met en een zonder commentaar.
moonforever schreef:de hindernissen staan op`1.60 of hoger..Nee hoor, ze gaan tot 1.60.Er zijn ook hindernissen rond de 1.50, en de exacte hoogte van een hindernis hoorde ik vanmiddag, dat was 1.54
Cayenne schreef:Voor zover ik weet doet Cian O'Connor gewoon mee hoor. Waar komt dat gerucht vandaan?Nee was een oud bericht
__Martine__ schreef:Vind het ook altijd zo grappig als ze na de ronde naar hun paard wijzen. Jaaaa, dat vind ik zo lief he!
Cayenne schreef:Voor zover ik weet doet Cian O'Connor gewoon mee hoor. Waar komt dat gerucht vandaan?Hij staat bij mij ook nog gewoon op de startlijst
moonforever schreef:01sam de z is al 1.60 hoor dus zal dit ook wel zo zijn..Nee, het gaat niet hoger dan 1.60m. Mag ook niet. Ik heb hier het parcours op papier.
Cayenne schreef:Voor zover ik weet doet Cian O'Connor gewoon mee hoor. Waar komt dat gerucht vandaan?Commentator van de NOS had het over 2004 toen Pessoa goud won omdat O'Connor doping had toegepast op z'n paard.
Killyenn schreef:Saar88 schreef:Ik snap niet zo goed waar mijn commentaar nu weer heen is. En hoe ik dan in eerste instantie bij mijn stream kreeg Er zijn twee paardenstreams van de NOS, een met en een zonder commentaar.Gevonden! Dankje!
moonforever schreef:01sam de z is al 1.60 hoor dus zal dit ook wel zo zijn..ja maar niet hoger dan 1.60