Jolijnn schreef:moet anky vandaag ook??stond op nos van wel en hier van nietAnky was gisteren. Zijn zelfs uitgebreide verslagen over te vinden.
Jolijnn schreef:moet anky vandaag ook??stond op nos van wel en hier van nietAnky is gisteren geweest. Lees anders even de nieuwsberichten op de voorpagina zoals eerder al vermeld?!
Jolijnn schreef:ik had het al veranderd geeft niets hoor Jolijn je bent de eerste niet en je zal beslist de laatste ook niet zijn
Rinske schreef:Lezen is moeilijk??Geloof dat je alleen in dit topic al minstens 10 keer heb gezegd OPENINGSPOST
Jolijnn schreef:moet anky vandaag ook??stond op nos van wel en hier van nietKijk nou ff bij Voorpagina Nieuws .
Jolijnn schreef:moet anky vandaag ook??stond op nos van wel en hier van nietadelinde moet nog om 16.11 ook op ned 1 straks zegt de nos
Especial schreef:Rinske schreef:Lezen is moeilijk??Geloof dat je alleen in dit topic al minstens 10 keer heb gezegd OPENINGSPOST Als het niet meer is.Maar sommige mensen worden een beetje simpel van zoveel lezen.
Er zitten blijkbaar wel veel vliegen op het wedstrijdterrein. Al die zwiepende staarten. Ik vind dat geen mooi gezicht.
xxPaige schreef:Jolijnn schreef:moet anky vandaag ook??stond op nos van wel en hier van nietAnky is gisteren geweest. Lees anders even de nieuwsberichten op de voorpagina zoals eerder al vermeld?!Zelf zoeken is heel moeilijk. Anderen het werk laten doen is makkelijker .
Melisding schreef:Jolijnn schreef:moet anky vandaag ook??stond op nos van wel en hier van nietAnky was gisteren. Zijn zelfs uitgebreide verslagen over te vinden.ja ik weet dat ze gisteren al is geweest, maar moet ze vandaag weer.Staan op nos daarom
Alenteja schreef:Er zitten blijkbaar wel veel vliegen op het wedstrijdterrein. Al die zwiepende staarten. Ik vind dat geen mooi gezicht.Dat komt door mij, er zitten er 2 te vrijen op mijn beeldscherm . (vliegen dan hè ).
x__Danielle schreef:michelle___ schreef:Mooi jasje heeft zij! Niet alleen een mooi jasje [/quote]Jij het jasje, ik het paard?
Adelinde heeft trouwens wel een grappige foto bij de startlijsten. Ziet eruit alsof haar lachen niet in kan houden.
xxPaige schreef:Jolijnn schreef:de eerste nederlander is al geweest he??hoe ging dat??Edward Gal is al geweest ja. Scoorde rond de 75,289% als ik het goed heb onthouden.das best goed
Jolijnn schreef:ja ik weet dat ze gisteren al is geweest, maar moet ze vandaag weer.Staan op nos daarom Nee Jolijn vandaag start de rest van het team en dinsdag moeten alle teamleden weer dan worden de medails verdeeld
Citaat:Geloof dat je alleen in dit topic al minstens 10 keer heb gezegd OPENINGSPOST michelle___ schreef:Als het niet meer is.Maar sommige mensen worden een beetje simpel van zoveel lezen. Echte he...