Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaryllis schreef:Bonechi_ schreef:Pauze! 15.45 weer verder!
oliebol, dan moet ik nu echt snel stofzuigen/afwassen/rotzooi ruimen anders loop ik zo echt tegen een echtscheiding aanDan ist van "schat wat heb je vandaag gedaan?" eehhh... 2 paarden gereden, op stal gelambalt en daarna EK gekeken.. Hoezooooooo
Shit, dan moet ik nu echt snel stofzuigen/afwassen/rotzooi ruimen anders loop ik zo echt tegen een echtscheiding aanDan ist van "schat wat heb je vandaag gedaan?" eehhh... 2 paarden gereden, op stal gelambalt en daarna EK gekeken.. Hoezooooooo
s0173957 schreef:Totilas wordt met minder druk gereden nu, wat het allemaal iets minder spectaculair maakt.
Maar z'n minpunten zijn gebleven (scheve wissels oa) en z'n sterke punten eveneens (pi-pa).
Buiten het spektakel dat met Gal hoger lag (meer voorbeengezwaai in de verruimingen bv) zie ik bijster weinig verschil.
oliebol, dan moet ik nu echt snel stofzuigen/afwassen/rotzooi ruimen anders loop ik zo echt tegen een echtscheiding aanDan ist van "schat wat heb je vandaag gedaan?" eehhh... 2 paarden gereden, op stal gelambalt en daarna EK gekeken.. Hoezooooooo