Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaryllis schreef:Bonechi_ schreef:Pauze! 15.45 weer verder!
oliebol, dan moet ik nu echt snel stofzuigen/afwassen/rotzooi ruimen anders loop ik zo echt tegen een echtscheiding aanDan ist van "schat wat heb je vandaag gedaan?" eehhh... 2 paarden gereden, op stal gelambalt en daarna EK gekeken.. Hoezooooooo
Ik geniet van de mooie proeven en vindt het bijzonder knap van GB dat ze zoveel mooie proeven neerzetten (al vond ik persoonlijk die van Laura niet zo mooi, al vind ik het paard geweldig. Zo'n geweldenaar...)

Shit, dan moet ik nu echt snel stofzuigen/afwassen/rotzooi ruimen anders loop ik zo echt tegen een echtscheiding aanDan ist van "schat wat heb je vandaag gedaan?" eehhh... 2 paarden gereden, op stal gelambalt en daarna EK gekeken.. Hoezooooooo
s0173957 schreef:Totilas wordt met minder druk gereden nu, wat het allemaal iets minder spectaculair maakt.
Maar z'n minpunten zijn gebleven (scheve wissels oa) en z'n sterke punten eveneens (pi-pa).
Buiten het spektakel dat met Gal hoger lag (meer voorbeengezwaai in de verruimingen bv) zie ik bijster weinig verschil.
oliebol, dan moet ik nu echt snel stofzuigen/afwassen/rotzooi ruimen anders loop ik zo echt tegen een echtscheiding aanDan ist van "schat wat heb je vandaag gedaan?" eehhh... 2 paarden gereden, op stal gelambalt en daarna EK gekeken.. Hoezooooooo