Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snookerrr schreef:He he eindelijk!
Wij zijn ook gedupeerde van haar hopen dat dit stopt
funnyhorses schreef:waarom loopt iedereen zo te zaniken over Newnails?
Enkel omdat ze vind dat haar kind goed kan rijden?
Wie zijn wij om daar tegenin te gaan?
En ik zou ook liever een Z gereden paardje voor mn kind kopen,daar leren ze nml snelle van dan van een B paardje,zeker als de kinderen zo jong zijn.
Een moeilijke pony schaad alleen het zelfvertrouwen van een kind,das nog veel te veel inspanning voor een 10 jarig meisje om dat eruit te rijden bij een grotere pony!
Het is in en in triest dat ze bedonderd zijn,zeker omdat het armedier met spat loopt.
Ondanks alle ellende wens ik Newnails toch héél veel succes met de pony en kind.
En denk maar zo....het recht zal zege vieren!!!
faye1995 schreef:Mindfields schreef:Vraag ik me nu ineens af, ook leuk als dit je vrouw is.....tegenover je familie en vrienden.....
Tja, maar dat kunnen we wel over een heleboel mensen zeggen he...
Ik moet er ook niet aan denken dat iemand die in de bak zit een familielid oid is.
faye1995 schreef:Hier is een wetsvoorstel over ja...
In de link de reactie van de pvv, (Geen commentaar over mening pvv oid, is slechts om wat info te geven)
Kan het wetsvoorstel zelf zo snel niet vinden.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2564&Itemid=1
In de VS pakken ze bijv dierenleed een stuk beter aan, in NL is dat echt 'onderontwikkeld'.
Er is veel in dit land geregeld, maar op het gebied van dieren kunnen we nog een hoop leren
faye1995 schreef:Mindfields schreef:Vraag ik me nu ineens af, ook leuk als dit je vrouw is.....tegenover je familie en vrienden.....
Ik moet er ook niet aan denken dat iemand die in de bak zit een familielid oid is.
listiglistje schreef:Tip voor je: oppassen met dit soort uitspraken!!!!
Ik zou zulk soort uitspraken voor mijzelf houden, je kwetst mensen hiermee....er zijn genoeg mensen met familieleden in de gevangenis!
Om diverse oorzaken en redenen, terecht of onterecht
Espie schreef:ik ben het met iedereen eens dat ze een bedrieger is .
maar als je een pony koopt van zoveel geld en je laat hem niet keuren.ben je zelf ook wel heel erg dom.
en die meneer die een koppel paarden kocht is ook wel heel erg dom .
sorry je laat je toch eerst goed inlichten voor dat je zoiets doet en keuren is zo belangrijk.
dom dom dom![]()
![]()
maar als je een pony koopt van zoveel geld en je laat hem niet keuren.ben je zelf ook wel heel erg dom.
sorry je laat je toch eerst goed inlichten voor dat je zoiets doet en keuren is zo belangrijk.
dom dom dom![]()
![]()
listiglistje schreef:faye1995 schreef:
Tip voor je: oppassen met dit soort uitspraken!!!!
Ik zou zulk soort uitspraken voor mijzelf houden, je kwetst mensen hiermee....er zijn genoeg mensen met familieleden in de gevangenis!
Om diverse oorzaken en redenen, terecht of onterecht
dom dom dom![]()
![]()
slimmerik schreef:faye1995 schreef:Hier is een wetsvoorstel over ja...
In de link de reactie van de pvv, (Geen commentaar over mening pvv oid, is slechts om wat info te geven)
Kan het wetsvoorstel zelf zo snel niet vinden.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2564&Itemid=1
In de VS pakken ze bijv dierenleed een stuk beter aan, in NL is dat echt 'onderontwikkeld'.
Er is veel in dit land geregeld, maar op het gebied van dieren kunnen we nog een hoop leren
Ik weet dat Henk Jan Ormel van het CDA hiermee bezig is geweest.... gevonden samen met Waalkens:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 11-18.html
Gentlegiant schreef:LL en als je er geen geld voor hebt?
Want het is niet goedkoop
Daarbij is in dit verhaal ook de slager fout want je mag NIET via het achterdeurtje verkopen dit gebeurt helaas nog tevaak
faye1995 schreef:Wat is hier kwetsend aan?
Ik geef mijn mening, en ik moet er niet aan denken dat er een familielid van mij in de bak zit..
Terecht of onterecht, iedereen kijkt je met de nek aan. En voor deze mevrouw idem dito
Alane schreef:Gentlegiant schreef:LL en als je er geen geld voor hebt?
Daarbij is in dit verhaal ook de slager fout want je mag NIET via het achterdeurtje verkopen dit gebeurt helaas nog tevaak
Veel slagers zijn ook gewoon handelaar... en waarom zou ene slager geen paard mogen verkopen?
ken ze zelfs die zeld paardenfokken
Op het moment dat je verkoopt ben je eigenaar af, en mag de nieuwe eigenaar er mee doen en laten wat hij wil, of het nu de slager, groenteman of je buurvrouw is.
Alane schreef:Gentlegiant schreef:LL en als je er geen geld voor hebt?
Veel slagers zijn ook gewoon handelaar... en waarom zou ene slager geen paard mogen verkopen?
ken ze zelfs die zeld paardenfokken
Op het moment dat je verkoopt ben je eigenaar af, en mag de nieuwe eigenaar er mee doen en laten wat hij wil, of het nu de slager, groenteman of je buurvrouw is.