valt me op dat de ruiters op die charming fotootjes op de startlijsten veel lelijker zijn dan in het echt..
petraaken schreef:geloof dat er een paar grooms aan de late kant zijn. Zie ze eens rennen.Zag er supergrappig uit
Smee__ schreef:Pff ik vind het allemaal maar ingewikkeld hoor Hier staat ook nog uitleg [VN] OS: Dressuur gaat morgen van start, een vooruitblik
Romanoff schreef:Ja dat was een samshield diamont... die kost iets meer als 1000 euro hihihihi ik zei ook niet voor niets zo'n soort
jury schreef:ok, ik begrijp het dus echt niet meerNouuu ik weet ook echt niet meer wat ze willen zien in de dressuursport..
Melisding schreef:Hebben jullie trouwens ook gezien dat de jury bij H Edward had gezet op 80% (Zie ik ook net pas )Ja ik zag het ook.. Maar ook zeer verdiend!
Jolijnn schreef:de eerste nederlander is al geweest he??hoe ging dat??Edward Gal is al geweest ja. Scoorde rond de 75,289% als ik het goed heb onthouden.
Jolijnn schreef:de eerste nederlander is al geweest he??hoe ging dat??Kijk eens even bij Voorpagina Nieuws, genoeg over te vinden .
Citaat:Ik ook! Citaat:Ja, maar eerst nog een Lusitano: Rubi!!! Om 14u34!!Oja die bruine, die is ook gaaf!
Jolijnn schreef:Jolijnn schreef:de eerste nederlander is al geweest he??hoe ging dat??Lezen is moeilijk?