Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Djilna schreef:Toch heb ik soms het idee dat die eventingruiters op dit niveau een soort van deathwish hebben om over die hindernissen te durven gaanMij niet gezien!
Hihi
Ach, met elk paard is het ook niet haalbaar. Jaren training![]()
Maar mij ook niet gezien, vind dit net teveel van't goede, maar kijk er graag naar
Dioxide schreef:Aan alle betweters, zieligvinders en 144-bellers:
Rijden jullie allemaal even de OS volgens het boekje, op een bloedgefokt paard wat zelf al graag over de hindernissen wil. Dit allemaal op een boomloos sprongzadel en met bitloos kingekruist hoofdstel.
Ga ergens anders zeuren en kijk gewoon niet naar de cross als je het sielugh vindt.
manic schreef:Op een wedstrijd als deze is het gewoon super als je zo een cross uitrijdt. Je ziet hoeveel mensen er al problemen mee heeft. En ja, er zitten wat foutjes in en dan heb je een geweldig paard nodig dat je helpt. En soms moet je als ruiter wat meer terug zitten en wat grover ingrijpen om te zorgen dat het paard niet tegen een 1.5 meter hoge hindernis klapt.
Joolien schreef:Dioxide schreef:Aan alle betweters, zieligvinders en 144-bellers:
Rijden jullie allemaal even de OS volgens het boekje, op een bloedgefokt paard wat zelf al graag over de hindernissen wil. Dit allemaal op een boomloos sprongzadel en met bitloos kingekruist hoofdstel.
Ga ergens anders zeuren en kijk gewoon niet naar de cross als je het sielugh vindt.
Ga jij lekker ergens anders lopen zeuren, ik mag toch zeggen dat ik het niet netjes vind? Paard kan niet eens normaal over de rug springen.
Loetie84 schreef:Dioxide schreef:Rijden jullie allemaal even de OS volgens het boekje, op een bloedgefokt paard wat zelf al graag over de hindernissen wil. Dit allemaal op een boomloos sprongzadel en met bitloos kingekruist hoofdstel.
Als je met die optoming niet netjes rijdt is dat niet de juiste keuze blijkbaar. Er rijden anderen netter. Mag toch gezegd worden?