Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marijkedam schreef:Denken jullie eigenlijk niet dat dit voor Edward ook juist heel veel deuren zal openen. Iedereen heeft nu gezien hoe die man kan rijden, wat ie met het juiste paard kan. Lijkt mij dat er dan ook kansen voor hem komen met hele leuke paarden (oke, zijn geen totilasjes, maar als hij kan bewijzen dat het met een anders paard ook kan....).
Asyaa schreef:marijkedam schreef:Denken jullie eigenlijk niet dat dit voor Edward ook juist heel veel deuren zal openen. Iedereen heeft nu gezien hoe die man kan rijden, wat ie met het juiste paard kan. Lijkt mij dat er dan ook kansen voor hem komen met hele leuke paarden (oke, zijn geen totilasjes, maar als hij kan bewijzen dat het met een anders paard ook kan....).
Om maar niet te spreken van die miljoen die hij op zn bankrekening bijgeschreven kreeg.
Fleurtje100 schreef:Nou dat weet ik niet hoor. Het is voor mij meer de vraag of hij ooit nog zo'n toppaard treft als Totilas. Aangezien er zat goede ruiters zijn die talent zoeken en niemand het momenteel lukt om een paard op stal te hebben dat Totilas kan verslaan. Het is gewoon zuur voor Edward. Lingh, Ravel, Totilas allemaal paarden die hij heeft opgeleid en die dan verkocht worden. Met Lingh ook al net de spelen gemist door een blessure en nu weer in de voorbereiding op een nieuwe spelen je paard kwijt raken. Een paard waarvan notabene toegezegd was dat hij niet de verkoop in zou gaan.
Ik vind het ook wel echt heel jammer dat niet een paar rijke mensen zijn opgestaan en een syndicaat o.i.d. op hebben gericht om hem te behouden voor de Nederlandse sport. Hij brengt tenslotte nog wat geld op door dekken en er zijn toch wel meer toppers op die manier in Nederland gehouden.
Asyaa schreef:Ja zn dressuur stal samen met Werner, maar ik doel meer op de aankoop van sportpaarden.