Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:Moestuin schreef:Vooral benieuwd of die uit die groep komt die deze week is toe gekomen. Want wat ze er dan ook voor vragen: Mooi verdiend.
Edit: Hij staat op de foto van de vrachtwagen achter de tinker. Dus komt inderdaad uit die groep.Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Koekie73 schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Christiene schreef:Ik denk dat er ook dieren veel langer staan. Nu dan toevallig eentje wat korter. Maar sommige zullen er ook veel langer staan.
Die loterij zal vast wel ergens vergunning vergeven zijn?
Geen idee dat daar regels voor zijn.
Die prijs met een verblijf lijkt wel leuk voor veel mensen denk ik. ( voor mezelf niet. )
pmarena schreef:https://www.paardzoektbaas.nl/standaard ... NryhZ-Io94 (6 bladzijdes)
Het taalgebruik is wel van een ontzettend matig niveau hoor..... maargoed als de zorg voor de paarden maar goed is, dat is het belangrijkst....
Poosje81 schreef:En waarschijnlijk niets bekend qua pssm1 etc. Man man man, wat een geld voor een kruisingsveulen wat officieel niet de jouwe wordt EN nog eens gewoon zwart is EN maar klein maatje heeft (in ieder geval qua mams).
Ik doe iets verkeerd met mijn kruisingsveulen uit geteste ouders etc.
pmarena schreef:Even laten zien wie / welk nummer er gewonnen heeft is wel het minste dat je kan doen bij een loterij waar mensen lootjes gekocht hebben ja