Maar buiten dat, Eddy de Wolff van Westerode moet gewoon netjes jureren. De Nederlanders de punten geven die ze verdienen en dus niet onderwaarderen en de Duitsers de punten geven die ze verdienen en dus niet overwaarderen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R12312 schreef:Jotoma schreef:Helemaal eens dat de beste moet winnen. Net zoals dat de jury op 1 lijn moet zitten, dan is t helemaal fair.
Dat kan niet, want ze zitten allemaal op een andere positie
CharleyT schreef:Je kunt natuurlijk de schuld bij Eddy de Wolf neerleggen van die vierde plek, maar das wel heel goedkoop.
Had het drietal gewoon over beide proeven beter gereden waren we 3/2e geweest, maar helaas.
In de Grand Prix Special had Diederik 76,029, Eddy gaf hem 76,2!!, (als voorbeeldje).
De uitslagen serieus doorspitten geeft eerlijker informatie dan hier maar wat raaskallen, er is gemiddeld genomen niet zo beroerd gejureerd als sommige rondbazuinen.
Accepteren dat we dit keer niet mee doen voor eremetaal is misschien moeilijk te verteren.
irisje2 schreef:Wie weet waar ik de proef van Charlotte terug kan kijken?
Easy_Rider schreef:Maar buiten dat, Eddy de Wolff van Westerode moet gewoon netjes jureren. De Nederlanders de punten geven die ze verdienen en dus niet onderwaarderen en de Duitsers de punten geven die ze verdienen en dus niet overwaarderen.
Easy_Rider schreef:Ik ben het er zeker mee eens dat nederland gewoon niet goed genoeg was en ik gun het de amerikanan van harte. Terecht gewonnen denk ik. Dan hadden de NL'ders gewoon beter moeten rijden.
Maar buiten dat, Eddy de Wolff van Westerode moet gewoon netjes jureren. De Nederlanders de punten geven die ze verdienen en dus niet onderwaarderen en de Duitsers de punten geven die ze verdienen en dus niet overwaarderen.
Prima ontwikkeling. Het viel ook op dat na de kur werd ingezoomd op spoorgebruik, teugelvoering en open monden. Bij Adelinde, Edward en bij HP gebeurde dat ook (dacht ik).Citaat:Er is van te voren gemeld dat er in Rio heel erg op het welzijn gejureerd zou worden. Mijn inziens is er precies gejureerd zoals de FEI het voorschrijft.
Jotoma schreef:Oeps, tikkie uitgedeeld met de prijsuitreiking
http://www.horses.nl/sport/groom-cosmo- ... um=twitter
Niqui schreef:Prima ontwikkeling. Het viel ook op dat na de kur werd ingezoomd op spoorgebruik, teugelvoering en open monden. Bij Adelinde, Edward en bij HP gebeurde dat ook (dacht ik).Citaat:Er is van te voren gemeld dat er in Rio heel erg op het welzijn gejureerd zou worden. Mijn inziens is er precies gejureerd zoals de FEI het voorschrijft.
Internationaal lijken we ook niet als erg paardvriendelijk te worden gezien. Als je bijvoorbeeld deze Facebook pagina ziet: hippocampus.horse.trainings.methods.discussion. Dat zal wellicht zijn invloed hebben gehad op de punten..
BaileyMix schreef:En 9'ens voor een serie wissels met fouten erin? Dan ben je dus gewoon met je neus aan het kijken.
.
R12312 schreef:Ik neem het hier toch even op voor de jurys. Er is een reden dat ze allemaal op een andere positie zitten. Vanaf sommige posities kun je dingen niet goed zien. Dat zal in dit geval zijn geweest, of je knipperde net met je ogen, wat menselijk is en wat we allemaal doen.
Die jurering zit zo ingewikkeld in elkaar, dat ik je kan adviseren om eens te vragen of je bij de subtop ergens mag schrijven, dan ga je er echt anders over denken.
Vorige week nog: ene jury gaf dikke voldoendes voor de wissels, andere jury zwaar onvoldoendes, vanuit de eerste positie kon je dus niet zien dat ze in tween gesprongen waren. Daarom zitten er meerdere juryleden.