Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:xChanelx schreef:Ik raak hier gefrustreerd door![]()
Waarom dit 81 en Edward en Diederik 75?
Omdat dit vermoedelijk veel losgelatener is.
Diederik reed goed, maar oogde wel heel strak. Zelfde als bij Edward en HP. Durglassigkeit is een groot gegeven op deze OS.
xChanelx schreef:Maar als dat belangrijk is, waarom scoren er dan ook genoeg combinaties hoog die daar totaal niet aan voldoen?
Ik heb het idee dat correct rijden niet beloond wordt, maar spectaculair rijden wel. Bijvoorbeeld de piaffe van Valegro was niet correct, maar kreeg een 9, terwijl die laatste piaffe van Voice een 8 of 9 kreeg, maar imo veel correcter gereden was.
Ik zie ontzettend veel verzet en spanning en unhappy athletes die hoog beloond worden.
vur schreef:Ik vind de proeven van de Nederlanders over het algemeen technisch duidelijk slechter dan van de Nederlanders. Bovendien ziet het er over het algemeen veel strakker, onrustiger en met meer spanning uit dan de Duitsers. Ik vind het eerlijk gezegd prima dat de Duitsers er duidelijk boven staan. Ik kan echt genieten van hoe de Duitsers zitten te sturen.
vur schreef:Ik vind de proeven van de Nederlanders over het algemeen technisch duidelijk slechter dan van de Nederlanders. Bovendien ziet het er over het algemeen veel strakker, onrustiger en met meer spanning uit dan de Duitsers. Ik vind het eerlijk gezegd prima dat de Duitsers er duidelijk boven staan. Ik kan echt genieten van hoe de Duitsers zitten te sturen.
banditlove schreef:Hoe heeft hans peter Minderhout gereden ik heb hem gemist
R12312 schreef:vur schreef:Ik vind de proeven van de Nederlanders over het algemeen technisch duidelijk slechter dan van de Nederlanders. Bovendien ziet het er over het algemeen veel strakker, onrustiger en met meer spanning uit dan de Duitsers. Ik vind het eerlijk gezegd prima dat de Duitsers er duidelijk boven staan. Ik kan echt genieten van hoe de Duitsers zitten te sturen.
Eens!
En het is ook echt idioot hoe klein Isabell die pirouettes rijdtEcht waanzinnig om te zien.
Nils_010 schreef:banditlove schreef:Hoe heeft hans peter Minderhout gereden ik heb hem gemist
mijn stream vond het niet leuk maar, maar het grootste stuk heb ik
http://nilsboeser.nl/olympics/