Schitterend dit. Ook heerlijk om te lezen dat de tweakers elkaar even de les lezen Edit: iets posten is blijkbaar nog best lastig, als er nog tien zijn die dit willen doen.
Ik vind de Tweakers helemaal leuk En nee nog niet aan de drank, maar goed dat je het zegt! *op zoek naar de Safari*
Ladybird schreef:Sani schreef:Ja, de beruchte knipperende ava Mwa, ik vind hem hier beter als op Tweaker hoor Ja, die maffe site kan hem niet goed overnemen maar rekt hem volledig op..
hgkertjed schreef:Lente schreef:Mijn match moet maar eens even naar me zwaaien hier Hij heeft me al wel gevonden namelijk!
_Femkee schreef:Goed om te zien dat je account aanmaken eindelijk gelukt is Ha die femke, waarom ben je niet op fb? Die chat gaat toch niet werken
marijkje1990 schreef:Zo ik had verwacht dat deze topic nu wel op blz 100 zou zitten We doen ons best.
_coquette_ schreef:Jeffrey87 schreef:Het was gezellig babbelen met lovelynutia!Hopelijk vond zij dat ook.. wellicht spreken we elkaar weer gauw!! Gewoon pben!Ik wil niet meteen gaan stalken
Joeri1 schreef:_Femkee schreef:Goed om te zien dat je account aanmaken eindelijk gelukt is Ha die femke, waarom ben je niet op fb? Die chat gaat toch niet werken Ik kom al!
Ik begin het idee te krijgen dat t blijft, ze zijn nu nog bezig alles over te zetten naar tweakers. Terwijl de dag bijna om is? Hmmm.....
Nou, ik vind het helemaal niet leuk dat ik over een uurtje ofzo al weer naar bed moet. BAAAAAAAART, ahw toe? Ik vind het zo leuk met de jongens....
Roosch schreef:Algemeen topic op WWW, met iedere Tweaker een eigen verhaaltje. Daar gaan de hordes vrouwen weer..
Helsie schreef:Roosch schreef:Algemeen topic op WWW, met iedere Tweaker een eigen verhaaltje. Waar??Het was slechts een voorstel, go your gang!bb
Mijn bewegende ava was blijkbaar wel leuk genoeg, al dacht er 1 er een indiaan op een ezel in te zien