russel schreef:Leerzaam hoor al die advokaatjes in dit topic, misschien kunnen we vragen aan de mods het topic te linken aan het rechtenforum???
naja heb toch echt 4 jaar rechten gestudeerd aan de Erasmus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Toch vraag ik me af wat hun beweegredenen zijn om met dit programma mee te doen. Een aantal advocaten bij mij op kantoor zouden zich er niet aan wagen.
Jannepauli schreef:Op de site van RTL staat dat het nog niet bekend is of het programma volgend jaar nog terugkomt.. de laatste uitzending ( andere zaak) zou op 18 december zijn. Wie weet komt de 'uitslag' dus nimmer via RTL in de openbaarheid..
russel schreef:Nee? Vind je?
_San87_ schreef:russel schreef:Nee? Vind je?
Er worden geen uitspraken gedaan (en sowieso geen rechtsgeldige), er worden meningen gegeven naar aanleiding van het tv programma en de bijbehorende wet
. En door sommigen wordt ook jurisprudentie aangehaald. Overigens is het makkelijk om de betreffende wet na te zoeken en te interpreteren hoe deze werkt en gelukkig zien aardig wat mensen wél dat de verkoper daarin behoorlijk sterk staat
.
Maar gelukkig houd jij ook altijd je mond wanneer het over je vakgebied gaat en wil jij nooit aangeven hoe het werkt.
Kriel schreef:_San87_ schreef:
Er worden geen uitspraken gedaan (en sowieso geen rechtsgeldige), er worden meningen gegeven naar aanleiding van het tv programma en de bijbehorende wet
. En door sommigen wordt ook jurisprudentie aangehaald. Overigens is het makkelijk om de betreffende wet na te zoeken en te interpreteren hoe deze werkt en gelukkig zien aardig wat mensen wél dat de verkoper daarin behoorlijk sterk staat
.
Maar gelukkig houd jij ook altijd je mond wanneer het over je vakgebied gaat en wil jij nooit aangeven hoe het werkt.
Oehhh....spannende uitspraak!
Ik zou er even nadrukkelijk bijzetten dat die mening gebaseerd is op de informatie die in dit prachtige topic en in een tv-programma is vrijgegeven.
dreamer80 schreef:Toch vreemd dat Jytte (esmir) ineens haar hele profiel leeghaald, want als je niks te verbergen hebt...............................???
lifaya schreef:is dat werkelijk waar gek? Ik vind het vrij logisch als er op bokt op zo'n toon over mij zou worden gesproken zou ik ook alles uit mijn profiel halen