Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 21:44

wat een afschuwelijk bericht,na toch een heel klein beetje hoop dat bianca probeerde wakker te worden,dan toch dit tragische nieuws...

onwerkelijk....oneerlijk...onvoorstelbaar...

zo'n jong leven zomaar weggerukt...

ik hoop dat ze bij haar geliefde paardjes is,en daar zal ze wachten en waken over haar geliefden die nog op aarde leven...

ik wens iedereen die haar lief had heel veel sterkte met dit grote verlies...

rust zacht meisje...

|( |(

Anoniem

Jeetje... ;( Stil... Wat oneerlijk, verschrikkelijk en onvoorstelbaar... Familie en vrienden van Bianca enorm veel sterkte gewenst om dit zware verlies een plek te geven. Gecondoleerd.
Bianca is weer samen met Ferdi en Smurf...ik hoop dat ze samen de prachtigste ritten maken daar...

Lougino

Wat vreselijk dit bericht..woorden schieten tekort. Heel veel sterkte gewenst voor al haar dierbaren.

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 21:45

Jeetje, wat een ongelukkige afloop.
Zo gehoopt op een positieve afloop, en nu kan ik alleen maar met tranen lezen.
Dit was je niet gegund meisje, je had nog veel langer van het leven moeten genieten.
Wat begon als een heerlijke buitenrit met je trouwe vriend, word geeindigd op de eeuwige groene weides bij
je paarden. Ik wil linnie112 en familie heeeeel veel sterkte wensen, en gecondoleerd.
Het leven is oneerlijk!!
Zo een bloemstuk speciaal van bokt lijkt me super!!

Rust zacht bianca!

m_maris

ashley1 schreef:
Oh nee, oh nee, oh nee toch... niet deze uitkomst..

Ik zit hier met buikpijn en kippenvel over mijn hele lijf op mijn stoel, wat een vreselijk verdriet.
Dit gun je niemand. Zo´n jonge meid, die hoort nog helemaal niet te overlijden.
Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk. Vorige week nog helemaal gezond en wel lekker op haar paard, en nu.... nu niks meer.

Verschrikkelijk.

Linnie112, ouders, vrienden en familie... ik kan geen woorden verzinnen die op hun plaats zouden zijn, hier zijn geen woorden voor. Y;( |( ;(

Ik sluit mij hier bij aan zelfde gevoel en heb er geen worden voor vreselijk oneerlijk allemaal

diana1

Vreselijk nieuws... Iedereen die haar lief had wens ik heel veel sterkte.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 21:46

Jeetje ik ken haar helemaal niet maar zit hier toch met tranen in mijn ogen.
Wens familie en vrienden en iedereen echt heel veel sterkte toe.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Ongelooflijk triest..... Heb er kippenvel en een brok in de keel van. Zo jong en dan zo ineens weg....
Vreselijk voor iedereen om haar heen die ze in al dit verdriet achterlaat. Het leven is soms zo oneerlijk....

shiirley133

Rust zacht lieve Bianca, Y;(

Linne112, voor jou en je familie en vrienden van Bianca heel veel sterkte is deze moeilijke tijd! ;(

Jess1989

Ik heb maar enkele berichten gelezen, maar dit is heel erg oneerlijk. Iemand die nog zo jong is en nog zo vold in het leven staat.... :n

Wat ik wel even heb gemist: wat heeft het nu veroorzaakt? Paard een hartaanval of een aanrijding?

leonie87

Woplala schreef:
Lieve mede bokkers.
Ik lees jullie aangeslagen berichten en volgens mij voelt iedereen zich vrij machteloos. Zou het misschien een idee en mooi gebaar zijn om met degene die hier aan mee willen doen (en mits toestemming van bokt + de ouders van Bianca) een rouwstuk te laten maken?
Er zijn zooooveel mensen die dit topic gevolgd hebben, misschien dat we zo met zn allen als steun betuiging iets voor Bianca en haar familie kunnen betekenen? Ik wil dit best regelen, maar vroeg mij af of er mensen geinteresseerd zijn.
Laat het mij even weten!
Liefs

Vind ik naast een virtuele bos rozen in onze onderschriften een zeer mooi idee! Mits een van de direct bekende zich hiermee belast wil voelen want uiteindelijk zal de bos toch ook daar terecht moeten komen.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 12-09-12 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 21:47

Ik wil ook iedereen, familie en vrienden sterkte wensen, vreselijk iemand zo jong al te moeten verliezen.

youngster

Woorden te kort...

Wat verschrikkelijk. Zo jong en dan zo wegvallen. Het is niet eerlijk.
Heel heel veel sterkte gewenst aan iedereen die haar kende en vooral aan de naaste familie.
Wat een klap zal dit zijn :\

:(:) :(:)

quintolover

Paard heeft een hartaanval gehad

monica08

JessAndHope schreef:
Ik heb maar enkele berichten gelezen, maar dit is heel erg oneerlijk. Iemand die nog zo jong is en nog zo vold in het leven staat.... :n

Wat ik wel even heb gemist: wat heeft het nu veroorzaakt? Paard een hartaanval of een aanrijding?

Hartaanval van paard..

Pff.. ik zit hier echt met een rot gevoel in mijn maag..

Niet te bevatten.. een week lang het topic gevolgd en dan dit..

Anoli

Woorden schieten te kort...
Weet even niet wat ik moet typen...

Heel veel sterkte voor familie en vrienden van Bianca :(:)

Blablabla11

quintolover schreef:
Jeetje, wat een ongelukkige afloop.
Zo gehoopt op een positieve afloop, en nu kan ik alleen maar met tranen lezen.
Dit was je niet gegund meisje, je had nog veel langer van het leven moeten genieten.
Wat begon als een heerlijke buitenrit met je trouwe vriend, word geeindigd op de eeuwige groene weides bij
je paarden. Ik wil linnie112 en familie heeeeel veel sterkte wensen, en gecondoleerd.
Het leven is oneerlijk!!
Zo een bloemstuk speciaal van bokt lijkt me super!!

Rust zacht bianca!

[LZP] Een laatste groet... Barco

heb het topic even opgezocht dit hadden we voor Barco ( eva ) gedaan

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Wat vreselijk zeg.... ;( Heel veel sterkte aan iedereen die haar kende...het leven kan zo oneerlijk zijn. :\

Pien_1

Wat een leuk buitenritje had moeten zijn is Bianca fataal geworden. Rust zacht meisje Y;( wat is het leven toch oneerlijk.
Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 21:48

pfff vanaf het begin ook een stille meelezer. Elke dag even checken of er al iets van nieuws was. Dit had iedereen kunnen overkomen en dat maakt dat dit zo dichtbij komt! Heel veel sterkte aan degene die haar konden. En top hoe hier door bokt mee geleefd wordt: dit moet een fijn gevoel zijn voor de mensen die haar kennen! Y;(

Anoniem

Wat verschrikkelijk. ;(
Rust zacht Bianca.. ;(

Aan alle nabestaanden: heel veel sterkte met dit ontzettend nare oneerlijke verlies.

MyLittleLove

leonie87 schreef:
Woplala schreef:
Lieve mede bokkers.
Ik lees jullie aangeslagen berichten en volgens mij voelt iedereen zich vrij machteloos. Zou het misschien een idee en mooi gebaar zijn om met degene die hier aan mee willen doen (en mits toestemming van bokt + de ouders van Bianca) een rouwstuk te laten maken?
Er zijn zooooveel mensen die dit topic gevolgd hebben, misschien dat we zo met zn allen als steun betuiging iets voor Bianca en haar familie kunnen betekenen? Ik wil dit best regelen, maar vroeg mij af of er mensen geinteresseerd zijn.
Laat het mij even weten!
Liefs

Vind ik naast een virtuele bos rozen in onze onderschriften een zeer mooi idee!

Wie kan zoiets organiseren?

Pff ook al ken je iemand niet goed of helemaal niet, het slaat toch aan..

PineApple

heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies.
Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van Bianca. Sterkte

Woplala

leonie87 schreef:
Woplala schreef:
Lieve mede bokkers.
Laat het mij even weten!
Liefs

Vind ik naast een virtuele bos rozen in onze onderschriften een zeer mooi idee! Mits een van de direct bekende zich hiermee belast wil voelen want uiteindelijk zal de bos toch ook daar terecht moeten komen.

Bedankt voor jullie interesse, was al bang dat het een stom idee was :o Om hier niet teveel te spammen is het denk ik het handigst als degene die interesse hebben mij een pb sturen. Ik neem nog even contact op met een mod, maar als er akkoord voor wordt gegeven regel ik het verder. Ligt er aan hoeveel mensen er mee willen doen, maar als dat bij wijze van half bokt is, kom je pp met €1,- een heel eind!
Als ik wat meer weet horen jullie van mij!

Bo_Cassey

Rij nu maar op je paardje over de Eeuwige Weilanden, in volle galop!

Rust zacht, allebei.

Ik wens iedereen veel sterkte toe met dit onverwachte verlies van een te jonge vrouw.