Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Sansje schreef:Ach komop... Ik ken weinig mensen die nee zouden zeggen als ze hem aangeboden zouden krijgen... Genoeg die zeggen nee te zeggen, maar denk dat er weinig zijn die het ook echt niet zouden doen
Topruiters hebben NEE gezegdIk zou ook NEE zeggen, waarom, Toti hoort bij Edward. Die 2 vormen een magisch team.
Er is geen andere ruiter die de magie uit toti kan halen.
Marjoow schreef:Dribbel schreef:Ik had ook ja gezegd denk ik. Je kan het alleen al doen voor de ervaring die je daarbij opdoet en om te mogen rijden voor je land. En of je dan nummer 1 of 2 of 3 van je land bent, dat is bijna een bijzaak, maar je wilt natuurlijk ook graag winnen en net zo goed rijden als EG
Maar als je realistisch nadenkt, weet je dat dat niet gaat lukken.
Sansje schreef:Marjoow schreef:Topruiters hebben NEE gezegdIk zou ook NEE zeggen, waarom, Toti hoort bij Edward. Die 2 vormen een magisch team.
Er is geen andere ruiter die de magie uit toti kan halen.
Niet waar... Die topruiters zeggen dat ze nee gezegd zouden hebben... Zelfde verhaal... En waarom; pure angst. Omdat ze bang zijn nooit aan Edward en Toot te kunnen tippen. Misschien lukt dat ook wel nooit meer. Maar ik vind het ballen hebben om de uitdaging aan te gaan.
Marjoow schreef:Nou dat heeft niets met ballen te maken
Verschillende topruiters uit Duitsland zijn benaderd toch? Werth heeft bv nee gezegd.
En volgens mij geeft het een veel trotser en fijner gevoel als je met je "eigen" paardje naar de top klimt, en dán een wereldscore neerzet, dan met een klaargestoomd paard. Dan rijd je alleen nog voor de winst, en niet voor de fun naar mijn idee.