@ jeroentje blijkbaar niet hihi achteraf weet ik ook niet of ik het wel gewild had 5/6 weken naar ameland.. had ook hele andere plannen. ach heb een leuke dag gehad en mijn pony deet het super, heb veel bokkers gezien,
Liissaa met flip jeroentje jou pony heb ik ook gezien je stond met de trailers scheun tegenover me _bitje_ heb ik als het goed is ook gezien Maaik met jol heb ik gezien en gesproken uhmm en nog wel een heleboel!
mijn vriendin heeft 2 filmpjes van mij erop staan maar ik kan ze niet opslaan dus misschien dat jullie ze kunnen openen kweet niet of mensen van buitenaf dat bij haar kunnen
Nog mensen door van hier? Heb helemaal NIEMAND gezien..
jij wel toch? of heb ik dat verkeerd begrepen mijn pa was helemaal verliefd op jou haf , hij was vast niet de enige
996981
Geplaatst: 22-05-10 22:07
lotte
Anoniem
Liiisaaa schreef:
Heee allemaal!
Ik heb jou nog gezien aan het begin, jij liep met je poown achter mij en de poown waarmee wij waren. Daar bij de trailers zegmaar, je had toen de vlechten nog in
Sita_
Liiisaaa schreef:
Heee allemaal!
Ik heb wel de eigenaresse (?) van Nibbit gesproken.. Maar jou heb ik idd niet gezien!
askazita
Geplaatst: 22-05-10 22:08
hey Liiisaaa heb jou wel gezien en marianne nog ff gesproken
Laatst bijgewerkt door askazita op 22-05-10 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
NIKKI ABSOLUUT! Nibbit ging gelijk aan Silke hangen, zo lief!
Ja met Chipito was ik naar finale, totaal onverwachts want had hem alleen maar laten steigeren en liggen meer niet. Nibbit deed het ook echt geweldig, had het niet verwacht! Weet nog steeds niet of ik door was naar finale, maar ik was helemaal kapot met shet en met Nib was toch iets té veel!
iedereen heeft lisa gezien geloof ik haha lekker de spagaat aan het doen. en ik geloof dat lotte vlak bij mij zat op de tribune met het opnoemen van de finalisten kan dat kloppen lotte? Je moeder was helemaal verrast excuse me if i'n wrong