Ik word ook niet meer lastig gevallen en Bella heeft een foto waar ze bij weg kan kwijlen.. Dus ik ben benieuwd volgende week!
Karl66
Geplaatst: 27-12-09 20:46
En mij denken ze allemaal te hebben
Dyonne
Moderator Over Paarden
Volgens mij moet er met die twee foto's in mijn profiel een heel eind te komen zijn. Zeker de tweede geeft nog weer een duidelijke hint af (heb ik er net in gezet) En daarmee beantwoord ik ook de vragen van myukii volgens mij.
Anoniem
Lontje schreef:
Unwritten schreef:
Ik heb je wel gevonden hoor Lon
... we hebben tenminste oogcontact... nou ja bijna dan
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 27-12-09 20:47
Sammie schreef:
Ik word ook niet meer lastig gevallen en Bella heeft een foto waar ze bij weg kan kwijlen.. Dus ik ben benieuwd volgende week!
Yep, als iemand die foto nog nodig heeft dan hoor ik het wel.
En Karl lieverd, jij bent echt niet moeilijk te vinden hoor...tenzij je verstopt bent als postduif.
En ik ga toch echt even douchen anders wordt het niets vanavond.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 27-12-09 21:02
Ik weet niet of UW de tips heeft bij gewerkt.. ik ben nog steeds niet begonnen kijk moregn wel even weer.... ik moet even zin maken alleen dat lukt niet zo goed...
Cyntje
Geplaatst: 27-12-09 21:04
trekpaardluf schreef:
Ik weet niet of UW de tips heeft bij gewerkt.. ik ben nog steeds niet begonnen kijk moregn wel even weer.... ik moet even zin maken alleen dat lukt niet zo goed...
Ik herken het... wil wel graag.... lees ik 1 hint, kom ik er niet uit, ga ik iets anders doen
Ik heb vanmiddag de kaart + hints eens uitgeprint en er vanuit de profielen haarkleur/bijzondere kenmerken en hints in onderschriften bijgeschreven. Ik kwam op 21 mii's die met wegstrepen van kandidaten aan de hand van de hints te vinden waren. Dus bij deze: er zijn nog best wat mensen die helemaal niets gepost hebben aan hints, help die arme puzzelaars een beetje, want het is echt heel moeilijk!