Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lady62 schreef:de emotie's vliegen om je oren in dit topic
de een zegt ik heb gelijk nee zegt de ander ik heb gelijk
het gaat erom wat de wet zegt
dit soort programma's is gemaakt voor emotionele tv
er worden dingen uit hun verband gehaald om de kijkcijfers omhoog te halen
inderdaad er kloppen dingen niet maar wie bepaald wat waar is ?
wij kunnen alleen afgaan van horen en zeggen
catootje schreef:Wat ik me dan ook wel weer afvraag: was ze hier nog mee doorgegaan als ze zelf haar advocaat had moeten betalen?
Ik bedoel hiermee dat RTL meneer B. nu een rechtszaak aandoet die er anders misschien helemaal niet geweest was.
CindyUniek schreef:catootje schreef:Wat ik me dan ook wel weer afvraag: was ze hier nog mee doorgegaan als ze zelf haar advocaat had moeten betalen?
Ik bedoel hiermee dat RTL meneer B. nu een rechtszaak aandoet die er anders misschien helemaal niet geweest was.
waarschijnlijk niet, want procederen brengt heel wat kosten met zich mee, maar dat is niet de issue, ze heeft zich blijkbaar aangemeld voor dit programma en blijkbaar zien de advocaten er genoeg in om deze zaak aan te nemen
CindyUniek schreef:@ nobby, ja idd dus hetzelfde als wat ik zeg toch
Therocker schreef:@Jannepauli, hij zegt niet dat hij het toen al wist, maar wel tijdens de opnames en dat dus meerdere keren heeft gezegt en dat is door de programmamakers eruit is gelaten.
Citaat:Er is 1 ding wat me geweldig stoord, en wat niet in beeld is gebracht, is dat 4 maand na aankoop 24 juni, Rubis ernstig hoefbevangen was en behandeld is
Marjoow schreef:Als hij het contract had getekend zonder dat artikel door te halen had hij geen andere keus gehad dan dat hij het paard móest teruggeven. En aangezien hij niet weet wat er in die drie maanden is gebeurd, is dat niet zo gek![]()
Zo zat het toch?
nobbygaard schreef:CindyUniek schreef:@ nobby, ja idd dus hetzelfde als wat ik zeg toch
Hetzelfde, alleen stond bij jou niet de bevestiging erbij dat dit ook tijdens de uitzending door haar moeder is uitgesproken. Als dit programma er dus niet was geweest, dan had ze de zaak laten rusten. Dat vind ik nogal gemeen. Je gaat namelijk ergens voor vechten of niet. Of het je nu geld kost of niet.....