Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woplala schreef:Lieve mede bokkers.
Ik lees jullie aangeslagen berichten en volgens mij voelt iedereen zich vrij machteloos. Zou het misschien een idee en mooi gebaar zijn om met degene die hier aan mee willen doen (en mits toestemming van bokt + de ouders van Bianca) een rouwstuk te laten maken?
Er zijn zooooveel mensen die dit topic gevolgd hebben, misschien dat we zo met zn allen als steun betuiging iets voor Bianca en haar familie kunnen betekenen? Ik wil dit best regelen, maar vroeg mij af of er mensen geinteresseerd zijn.
Laat het mij even weten!
Liefs
ashley1 schreef:Oh nee, oh nee, oh nee toch... niet deze uitkomst..
Ik zit hier met buikpijn en kippenvel over mijn hele lijf op mijn stoel, wat een vreselijk verdriet.
Dit gun je niemand. Zo´n jonge meid, die hoort nog helemaal niet te overlijden.
Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk. Vorige week nog helemaal gezond en wel lekker op haar paard, en nu.... nu niks meer.
Verschrikkelijk.
Linnie112, ouders, vrienden en familie... ik kan geen woorden verzinnen die op hun plaats zouden zijn, hier zijn geen woorden voor.![]()
![]()
Blue_Eyes schreef:leonie87 schreef:Misschien kunnen we allemaal tot het afscheid daadwerkelijk plaats vind een roosjein onze onderschriften zetten om ons medeleven aan alle vrienden kennis en speciaal de familie te betuigen?
Goed idee. Ik doe mee... Want jeetje, wat kun je anders doen... Ik heb er echt geen woorden voor
MyLittleLove schreef:Woplala schreef:Lieve mede bokkers.
Ik lees jullie aangeslagen berichten en volgens mij voelt iedereen zich vrij machteloos. Zou het misschien een idee en mooi gebaar zijn om met degene die hier aan mee willen doen (en mits toestemming van bokt + de ouders van Bianca) een rouwstuk te laten maken?
Er zijn zooooveel mensen die dit topic gevolgd hebben, misschien dat we zo met zn allen als steun betuiging iets voor Bianca en haar familie kunnen betekenen? Ik wil dit best regelen, maar vroeg mij af of er mensen geinteresseerd zijn.
Laat het mij even weten!
Liefs
Vind ik een mooi gebaar.