Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pip_nijn6 schreef:Citaat:
Sorry, ík geef ze geen kans...
De magie is er helemaal af, en dan kun je wel zeggen dat er druk op staat en blablabla, het blijft pronken met andermans veren.
Totilas is niet meer dé Totilas maar gewoon Totilas en krijgt hoge punten vanwege zijn naam. Spijt me zeer, maar ik word ongelofelijk blij van de fouten die ze maken.
Ben je nou met de sport bezig of een hexe tegen het feit dat hij aan Duitser is verkocht?
Wees blij dat we nog kunnen genieten van dit prachtige paard en dat niet één of andere arabier hem heeft gekocht puur voor de heb.
royposter80 schreef:Adelinde scoort internationaal vanaf januari dit jaar;
77,170%
76,511%
82,043%
80,957%
77,340%
79,298%
dus ze moet echt een topproef gaan rijden om over die 84,62% te gaan! en weet niet of ze nog wel die punten zo snel krijgt...In aken waren ze ook zuiniger met de 10-en en 9-ens aangezien er nu meer paarden die het zo goed of zelfs beter doen
nadita schreef:@ Cayenne: mogen dan wonderen zijn met Unicef, maar hij was nooit goed genoeg om echt in de top mee te draaien.
En of dat nu aan het paard of aan de ruiter ligt....
Maar we zullen zien wat hij in de toekomst met Totilas zal bereiken.
Sansje schreef:Ach komop... Ik ken weinig mensen die nee zouden zeggen als ze hem aangeboden zouden krijgen... Genoeg die zeggen nee te zeggen, maar denk dat er weinig zijn die het ook echt niet zouden doen
Dribbel schreef:Ik had ook ja gezegd denk ik. Je kan het alleen al doen voor de ervaring die je daarbij opdoet en om te mogen rijden voor je land. En of je dan nummer 1 of 2 of 3 van je land bent, dat is bijna een bijzaak, maar je wilt natuurlijk ook graag winnen en net zo goed rijden als EG
Marjoow schreef:Citaat:
Sorry, ík geef ze geen kans...
De magie is er helemaal af, en dan kun je wel zeggen dat er druk op staat en blablabla, het blijft pronken met andermans veren.
Totilas is niet meer dé Totilas maar gewoon Totilas en krijgt hoge punten vanwege zijn naam. Spijt me zeer, maar ik word ongelofelijk blij van de fouten die ze maken.
Ben je nou met de sport bezig of een hexe tegen het feit dat hij aan Duitser is verkocht?
Wees blij dat we nog kunnen genieten van dit prachtige paard en dat niet één of andere arabier hem heeft gekocht puur voor de heb.
Als hij naar Spanje was verkocht had ik precies hetzelfde gevoel gehad hoor![]()
Dat hij aan Duitsland is verkocht maakt het misschien nog net iets zuurder.
Maar vind je dit een "Toti" proef dan? Ik totaal niet. De magie is weg, er zit totaal geen spectakel in de proeven en die foutjes zijn écht niet nodig.
Ik zag ook zo ontzettend veel verzet bij de staart enz. Nee, geen fijne proef. Laura heeft duidelijk beter gepresteerd, en heeft helaas lagere punten gekregen.
Ik hoop dat Engeland 1 word, Nederland 2 en Duitsland dan 3. Dus Adelinde, Hophop!