Lieszje schreef:Ow.. begreep eruit dat het paard pas later is gekeurd.
En daarnaast ga ik niet alle pagina's lezen.
Als je niet alles gaat lezen begrijp ik niet dat je dan zo je commentaar geeft sorry hoor, dat is mijn mening
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__danielle__ schreef:ik ben het wel eens hoor dat als je een paard koopt als zijnde goed sportpaard dat je het dan beter door een eigen dierenarts moet laten keuren maar goed, ik ben zelf ook iemand die we redelijk af gaat op de betrouwbaarheid van de mens... wordt je maar weer eens met je neus op de feiten gedrukt...
nombrado schreef:listiglistje schreef:Paard uit mijn post liep ook regelmatig kreupel, na het spatbeslag niet meer......
Ik zeg alleen dat een goed (spat)beslag ooit wonderen verricht!
ik ken paarden die volgens de rontgenfoto's niet meer kunnen lopen volgend dierenartsen
spat , artrose enzenz
die de sterren van de hemel lopen
melissaxx94 schreef:Nogmaals voor de gene die het niet gelezen hebben DE PONY IS GEKEURD KLINISCH GOED GEKEURD RÖNTGOLOGISCH NIET GEKEURD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo was het toch
Gentlegiant schreef:JA dat roep ik al vaker
Dat keuren is waar maar dat weten we wel
Als je daar over wilt praten maak je maar een ander topic dit gaat over de handelaar
roelie85 schreef:Mindfields schreef:en Roelie, hoe zit het dan met haar eigen lichamelijke gezondheid waarover ze op Bokt enorm zielig zat te doen?
Ach ze is toch zo ziek!
Voor de mensen die een beetje verstand hebben van het menselijk lichaam: Ze heeft een bloedprop van 2 cm doorsnee in haar hersenen zitten! figger it out!?
Daan_Romi schreef:En buiten dat werkte de veearts daar in de buurt (bekende kliniek) gewoon onder 1 hoedje met haar!
Ow ja, nee ik mag geen namen noemen en dat doe ik dus ook niet. Dat wordt tzt echt wel naar buiten gebracht.
listiglistje schreef:Daan_Romi schreef:En buiten dat werkte de veearts daar in de buurt (bekende kliniek) gewoon onder 1 hoedje met haar!
Ow ja, nee ik mag geen namen noemen en dat doe ik dus ook niet. Dat wordt tzt echt wel naar buiten gebracht.
Ik vind dit nogal een ernstige beschuldiging.....pleit niet voor je![]()
Voor hetzelfde geld heeft madame in kwestie er diezelfde ochtend bute of andere pijnstillers ingegooid
en was de pony tijdens de KLINISCHE keuring gewoon goed en dus ook goed genoeg bevonden door de veearts!
Er wordt nl niet standaard bloed getrokken bij een klinische keuring....
Een goede gerenomeerde kliniek gaat echt niet zijn goede naam te grabbel gooien...
Een koper/klant bepaald immers wat er allemaal moet gebeuren tijdens een keuring en is hier dus ZELF verantwoordelijk voor!
melissaxx94 schreef:@ Corinepgek nee Ze had Kamilia gehad van de slacht GRATIS
corinepgek schreef:Ohja en over Lucky. Is dat meisje nou echt zo gedupeerd? Heb niet alles gelezen(82 pagina's is een beetje veel) dus weet niet overal het fijne van. Volgens mij las ik ergens dat Lucky helemaal nog niet kreupel was en sowiezo een B parcours had gesprongen zonder problemen. Kan een meisje van 10 al de ambities hebben om in het Z te gaan springen vraag ik mij wel af?
Als Lucky nou niet kreupel is, en nog wel B en eventueel L parcours kan springen met goede medische zorg dan heeft dat meisje toch alsnog een heel leuk paard eraan?
Tuurlijk keur ik het niet goed, en 6000 euro is dan wel een beetje heel veel geld voor zo'n paard maar zoals ik het begrijp(nogmaals, ik heb niet alles gelezen) is het een lief paard, kan ze er mee rijden en zelfs ook springen? Al zal dat dan geen Z zijn.