[HK] Rio: Finale dressuur, de Kür op muziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: [HK] Rio: Finale dressuur, de Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:05

Hahahaha bij het turnen op de balk:
'Ze zet haar beweging niet door. Ze stapt terug. In de paardensport hebben ze daar een benaming voor; dat is een weigering."

:')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:06

DideH schreef:
Hahahaha bij het turnen op de balk:
'Ze zet haar beweging niet door. Ze stapt terug. In de paardensport hebben ze daar een benaming voor; dat is een weigering."

:')

Dat wilde ik ook plaatsen!

Anky van Grunsven roept al jaren dat we naar het turnen moeten kijken qua jurering, en bij het turnen roepen ze dat ze naar de paardensport moeten kijken :')

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:23

Weet iemand waar ik de prijsuitreiking/ere ronde kan terug zien? Heb hem helaas gemist..

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:45

L0veMyHorse schreef:
Weet iemand waar ik de prijsuitreiking/ere ronde kan terug zien? Heb hem helaas gemist..

Dat wil ik ook graag zien , ik heb het ook gemist.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:45

Yes, wel goud bij turnen!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:46

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:48

Can we get Married now :))

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 21:58

Haha geweldig. Heerlijke ruiter en mensen blijven het toch.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:14

Ik heb even teruggelezen maar schrok toch wel van de enorme negatieve reacties op Isabell. Op die fout in de Pi/pa lijn in de laatste lijn zat inderdaad een grote fout. Maar verder: Zulke expressieve passage en piaffe touren, enorme moeilijkheidsgraad, zo mooi in de aanleuning.

Ik zag Charlotte toch echt een paar keer heel hard met der rechterhand in komen en vond de pi en pa veel minder expressief, ok ze reed echt foutloos, maar bij haar vond ik de score juist enorm overgewaardeerd.

De vergelijking van dat Diederik beter dan Isabell was vind ik helemaal bijzonder. Dan heb je zeker niet gezien dat Arlando echt beroerd stapt en vele malen minder los in het lijf is en dan nog eens een mindere moeilijkheidsgraad heeft.

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:15

jansje73 schreef:
L0veMyHorse schreef:

Dat wil ik ook graag zien , ik heb het ook gemist.

Ik heb m wel alleen kan ik m nergens plaatsen, youtube wordt de video gelijk weggehaald ivm copyright helaas

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:29

Ah dat verklaard een hoop... Balen zeg, hopelijk kan ik hem ergens anders vinden want ben erg benieuwd :)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:39

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:47

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:51

Ik vond de stap van Weihegold anders maar bar kort. Kwam goed een hoefvormig kort aan het deel met lange teugel. En verkorte nog meer voordat ze überhaupt de teugels had opgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:08

Isabell Werth kan geen uitgestrekte draf meer uitzitten, weet niet wie het noemde maar ben het er wel mee eens: sinds ze haar zoontje op de wereld gezet heeft, zit ze echt niet meer zoals vroeger. En nogmaals: ze is een zeer begaafd ruiter, maar haar lijf zit haar wel in de weg vind ik. Charlotte reed nagenoeg foutloos en maakte daarbij het verschil. Valegro is ook niet meer wat hij was een paar jaar geleden, maar deed het gisteren wel voor d'r in de kür. Ik vond het een terechte uitslag, al had Kristina (wat een knappe griet is dat zeg) wel boven Isabell mogen eindigen imo.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:18

Ik vind Charlotte terechte winnaar, maar met een overgewaarde proef. Valegro vond ik niet op zn best, maar wel heel goed.
Ik ben absoluut geen Charlotte fan, sterker nog, mijn nekharen gaan van haar overeind staan als ze al worden aangekondigd. Ik vind haar vreselijk vriendelijk, bescheiden en de tienen vliegen je om de oren al voordat ze uberhaupt in de ring staat. Maar misschien heet dat ook wel jaloezie :D
Hoe dan ook, ik vind het wel mooi hoe zo'n propjes-paard het hem even flikt, op een hele vriendelijke manier waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Knappe Kristina had van mij zeker tweede mogen worden. Met Isabel heb ik vrijwel niets en ik stoor me toch aan haar ietwat te stevige benen en bips waarmee ze niet even fijn mee hupst in de beweging.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:11

Ik vond dat die Amerikaanse (ff der naam kwijt) wel een medaille verdiende. Maar ja wie ben ik :+

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:19

Laura Graves bedoel je denk ik. Ben het met je eens. Netjes en vriendelijk gereden.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:41

Jaa zij :D :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:29

Er zijn mensen steviger dan Isabell die beter zitten, dus ik denk niet dat het stevige haar probleem is...

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 12:06

Maar de niet rustige zit + de extra's, maakt het er niet comfortabeler uitzien voor t beeld (en t paard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 12:08

Denk ook dat ze ergens last heeft in haar lijf, maar da's gissen; je ziet het verschil met vroeger en nu bij Isabell. En over of het wel of niet mooi is, kun je natuurlijk van mening verschillen. Ik houd er niet zo van, maar goed; niet iedereen is gezegend met een slank lichaam.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 12:17

Niet gezegend, maar je kan er ook voor werken :D
Voor t zelfde geldt heeft ze instabiele bekken na de bevalling over gehouden, weten wij veel :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 12:18

Picasso schreef:
Denk ook dat ze ergens last heeft in haar lijf, maar da's gissen; je ziet het verschil met vroeger en nu bij Isabell. En over of het wel of niet mooi is, kun je natuurlijk van mening verschillen. Ik houd er niet zo van, maar goed; niet iedereen is gezegend met een slank lichaam.

Kan het ook niet gewoon met de bewegingen van het paard zelf te maken hebben.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 12:19

Picasso schreef:

Kan het ook niet gewoon met de bewegingen van het paard zelf te maken hebben.