Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Easy_Rider schreef:Eddy de wolff van Westerode heeft Isabell 7% meer gegeven dan zijn jurycollega.
Zowiezo zit hij bij alle duitsers veel hoger te jureren dan de andere jury's.
En de Nederlanders haalt hij naar beneden. Dat zal nog wel een staartje krijgen.
Easy_Rider schreef:Eddy de wolff van Westerode heeft Isabell 7% meer gegeven dan zijn jurycollega.
En de Nederlanders haalt hij naar beneden. Dat zal nog wel een staartje krijgen.
Nies_ schreef:Easy_Rider schreef:Eddy de wolff van Westerode heeft Isabell 7% meer gegeven dan zijn jurycollega.
Als hij graag een los, ontspannen paard ziet is dat helemaal niet vreemd.
madelief88 schreef:Weet iemand ook waar je kan terugkijken? Eerste dag heb ik het grotendeels kunnen zien maar gisteren en vandaag helaas niet, en maandag ben ik ook gewoon aan het werk...
Easy_Rider schreef:Nies_ schreef:Als hij graag een los, ontspannen paard ziet is dat helemaal niet vreemd.
Het is toch te gek voor woorden dat hij in zo afwijkt t.o.v. de andere juryleden.
Nils_010 schreef:madelief88 schreef:Weet iemand ook waar je kan terugkijken? Eerste dag heb ik het grotendeels kunnen zien maar gisteren en vandaag helaas niet, en maandag ben ik ook gewoon aan het werk...
Zover ik weet nergens. Ik heb alles opgenomen vandaag3,2 gigabyte aan grand prix special.. 4,5 uur in totaal. En dan miste ik het eerste uur ook nog