Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

badeendje schreef:Ik begrijp je punt, maar in principe is er één jury die hem 5% meer geeft dan gemiddeld en één jury die 5% minder dan gemiddeld. Dat verschil is eigenlijk dus maar een half punt. Natuurlijk is het niet weinig, maar als het ene jurylid net vaker een 7 uitdeelt en de ander net vaker een 8 dan krijg je dat.
Janine1990 schreef:badeendje schreef:Ik begrijp je punt, maar in principe is er één jury die hem 5% meer geeft dan gemiddeld en één jury die 5% minder dan gemiddeld. Dat verschil is eigenlijk dus maar een half punt. Natuurlijk is het niet weinig, maar als het ene jurylid net vaker een 7 uitdeelt en de ander net vaker een 8 dan krijg je dat.
Op de maximale 500 punten is 5% gewoon een verschil van 25 met de gemiddelde score en lagen twee verschillende juryleden gewoon 50 punten uit elkaar...
Met de laagste score had hij niet eens de Special kunnen rijden. Nu is het ongelijk gaan ook wat dubieus natuurlijk. Maar de neuzen moeten gewoon allemaal dezelfde kant op staan. En het is in mijn ogen belangrijker dat de plaatsing overeen komt dan de punten an sich.
!