Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:Gulpje schreef:Het zou prima zijn als hier een slotje op komt. Ongevraagd foto's plaatsen, mensen die pretenderen rechter, advocaat en dierenarts te zijn. Hoe kom je nu nog verder in dit topic? Het is en blijft een zaak met allemaal verliezers en ik vind het echt een beetje eng dat mensen zo geobsedeerd gaan lopen graven en zoeken naar bewijzen om het meisje aan de schandpaal te nagelen. En ik vind dat de fokker nergens door het slijk wordt gehaald. Dan zouden ze geroepen hebben dat de man slecht bekend staat en een oplichter is en dat is nergens gebeurd.
En verder geld inzamelen om een advocaat in te huren?Hij lijkt het onschuldige naakte Kindeke Jezus wel in een kribje, hoe hij hier wordt opgehemeld! Ik wil wedden dat de helft van de kijkende Bokkers hem niet eens kon verstaan
Die man heeft een bedrijf notabene, er zijn dan gewoon risico's dat klanten niet tevreden zijn over hun aankoop en dan kán het gebeuren dat er een conflict komt wat uitdraait op een rechtszaak. Geld inzamelen, echt kappen nou....
En dat zegt iemand die twee foto's in haar profiel hebt om andere belachelijk te maken, heb je daar wel toestemming voor?
En niemand is op zoek naar bewijzen om haar aan de schandpaal te nagelen, er worden wat topics bijgehaald. No big deal.
Sees schreef:Phiabink, let it go. Dit bezorgt jou klaarblijkelijk dusdanig veel frustratie en stress dat het IMO niet leuk meer is. Waarom negeer je dit topic niet gewoon? Je zult niet iedereen ervan kunnen overtuigen dat Jytte juist gehandeld heeft. Wat boeit het dat een (groot) aantal mensen vindt dat Jytte onjuist gehandeld heeft. Laat het lekker.
Overigens vind ik de opmerkingen over dat het niet fair is dat Jytte door het slijk gehaald wordt ook dubbel, ze doet namelijk hetzelfde met de verkoper alleen heeft deze véél meer op het spel staan. Over een maand is iedereen Jytte weer vergeten maar dit zal de verkoper nog lang blijven achtervolgen. Mocht Jytte in het ongelijk worden gesteld hoop ik dus wel dat er een rectificatie komt al zal dat slechts een pleister op de wond zijn.
Ik heb overigens niet echt een hoge pet op van de kunde van TV-juristen/rechters e.d..
catootje schreef:Sorry hoor, maar vind het belachelijk dat zij nu een gratis top-advocaat krijgt en dat meneer vd Berg overal zelf voor op mag draaien. Hij heeft hier niet om gevraagd, laten ze bij RTL hem ook een gratis advocaat geven.
Jannepauli schreef:Tja hoefbevangenheid... een paard kan door allerlei oorzaken hoefbevangen raken en dat kan van de ene op de andere dag gebeuren. Het lijkt me niet dat dit als koopontbindend gezien kan worden.
.
Marjoow schreef:lifaya schreef:HTS, Rubis was NIET haar eerste paard. Zij heeft dus wél de ervaring in de verzorging van paarden
Welk paard was dan haar eerste? Uit de informatie die in het programma is gegeven, was Rubis namelijk wél haar eerste eigen paard
lifaya schreef:Marjoow schreef:
Welk paard was dan haar eerste? Uit de informatie die in het programma is gegeven, was Rubis namelijk wél haar eerste eigen paard
en er is volgens mij al meerdere malen in dit topic gezegd dat die uitzending niet klopte en er dingen, zoals de leeftijd van Rubis en dat dit dus zogenaamd haar eerste paard zou zijn, niet klopte. Zij had hiervoor nog een fjord.
Mioux schreef:Daar heb je een punt idd Janne, Een dierenarts kan toch ook zien in t bestand dmv chip of paspoort kwa verleden van ziektes en behandelingen van t paard ?
lifaya schreef:Wat mij opvalt is dat de mensen die wel voor koper opkomen NIET de verkoper door het slijk halen. Maar een groot gedeelte van de mensen die alleen maar de verkoper ophemelen wel de koper door het slijk halen en alles doen om te bewijzen dat zij fout is en niet de verkoper. Vind het gewoon een heksenjacht zoals ik al eerder heb aangekaart en vind het eigenlijk een beetje sneu... Vooral omdat de uitzending gewoon niet volledig was en hierdoor belangrijke informatie ontbrak voor de kijkers