Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Bietjuh... Biebjje
Ik ga je zo erg missen. Whatsapp gesprekjes, Msn gesprekjes, Facebook... We hadden altijd contact met elkaar, ook al de laatste weken niet meer... Mijn hemel ik ga je zo missen.
Meisje toch, hoe kan dit nou? Ik vraag me dit de hele tijd af.. Waarom ? Hoe? Wat?
Bieb, Ik hoop dat je op een mooie plek bent, bij Ferdi en Smurfje...
'come on baby with me, we're gonna fly away
out of this curtained room, and this hospital grey
we're gonne disappear
Come on baby with me, we're gonna fly away
you we're my best for years'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leonie87 schreef:Misschien kunnen we allemaal tot het afscheid daadwerkelijk plaats vind een roosjein onze onderschriften zetten om ons medeleven aan alle vrienden kennis en speciaal de familie te betuigen?
Celiien schreef:Bietjuh... Biebjje
Ik ga je zo erg missen. Whatsapp gesprekjes, Msn gesprekjes, Facebook... We hadden altijd contact met elkaar, ook al de laatste weken niet meer... Mijn hemel ik ga je zo missen.
Meisje toch, hoe kan dit nou? Ik vraag me dit de hele tijd af.. Waarom ? Hoe? Wat?
Bieb, Ik hoop dat je op een mooie plek bent, bij Ferdi en Smurfje...
'come on baby with me, we're gonna fly away
out of this curtained room, and this hospital grey
we're gonne disappear
Come on baby with me, we're gonna fly away
you we're my best for years'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizaa01 schreef:Verschrikkelijk.. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!leonie87 schreef:Misschien kunnen we allemaal tot het afscheid daadwerkelijk plaats vind een roosjein onze onderschriften zetten om ons medeleven aan alle vrienden kennis en speciaal de familie te betuigen?
Vind ik een mooi gebaar!
leonie87 schreef:Misschien kunnen we allemaal tot het afscheid daadwerkelijk plaats vind een roosjein onze onderschriften zetten om ons medeleven aan alle vrienden kennis en speciaal de familie te betuigen?
Lizaa01 schreef:Verschrikkelijk.. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!leonie87 schreef:Misschien kunnen we allemaal tot het afscheid daadwerkelijk plaats vind een roosjein onze onderschriften zetten om ons medeleven aan alle vrienden kennis en speciaal de familie te betuigen?
Vind ik een mooi gebaar!