RivaldoX schreef:Hopelijk houd london van regen en doet hij extra z'n best Hij ís in London, dus beestje moet niet zeuren nie maar springen
Lizzyy schreef:Wat heeft deze nou op zijn neus? Een omgekeerde spoiler. Zodat z'n neus gestroomlijnder is
Lizzyy schreef:Wat heeft deze nou op zijn neus? een pas op ik bijt sticker! (i.p.v. het rode strikje in de staart)
lifeofmarit schreef:Lizzyy schreef:Wat heeft deze nou op zijn neus? Neusflapje, word ook bij eventing gebruikt. Houd de neusgaten wijder open ofzo iets! zuurstof zuurstof zuurstof
Dat paard luistert naar mij Ik zat echt zo van en nu gooi je er en balk vanaf. En hij gooide er een vanaf
lifeofmarit schreef:Lizzyy schreef:Wat heeft deze nou op zijn neus? Neusflapje, word ook bij eventing gebruikt. Houd de neusgaten wijder open ofzo iets! waarom moeten die wijder open dan
lifeofmarit schreef:Lizzyy schreef:Wat heeft deze nou op zijn neus? Neusflapje, word ook bij eventing gebruikt. Houd de neusgaten wijder open ofzo iets! Misschien een stomme vraag.. maar wat gebeurt er dan, als die neusgaten wijder open staan?
zosja24 schreef:Jos is toch nog niet geweest met wie tijd hij?310 LANSINK Jos VALENTINA VAN 'T HEIKEAls laatste
Lizzyy schreef:Wat heeft deze nou op zijn neus? Neusflapje, word ook bij eventing gebruikt. Houd de neusgaten wijder open ofzo iets! [/quote]zuurstof zuurstof zuurstof [/quote]die heb ik dan straks ook nodig
Crazy_boon schreef:kwarktaart schreef:Zijn er nog veel belgische bokkers hier in dit topicHierzo!hoe doet jullie landje het ?
lifeofmarit schreef:Dat paard luistert naar mij Ik zat echt zo van en nu gooi je er en balk vanaf. En hij gooide er een vanaf
lifeofmarit schreef:Dat paard luistert naar mij Ik zat echt zo van en nu gooi je er en balk vanaf. En hij gooide er een vanaf