Hier krijg ik nu wel beetje traantjes van in mijn ogen hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asyaa schreef:Dat artikel is wel verbonden met de sport
Kijk is naar de F1, daar word de roep om technische regels ook steeds groter. Mensen zeggen zelfs dat ze terug willen naar de versnellingspook, om de chauffeur weer de bepalende factor te maken, en niet het research budget van het team.
yarrah schreef:Oder spekulieren wir alle viel zu viel und Schockemöhle versteigert den schwarzen Knaller bei der PSI-Auktion Anfang Dezember an – die Araber??? Unwahrscheinlich, aber nichts ist unmöglich.
Als dit zou gebeuren dan zijn we onze zwarte knaller echt kwijt.......
Er zijn daar een hoop mensen in het midden oosten die niet moeilijk doen over 10-20 miljoen.
Het is niet anders hij is verkocht, wat de toekomst voor Totilas brengt kunnen slechts gissen hij zal in ieder geval het niet slecht krijgen.
merel_gomez schreef:2005 schreef:Ik ken Matthias niet (nooit in verdiept, ga zo eens op youtube zoeken), als hij zelf niet in staat is een paard op niveau te rijden (dat maak ik op uit sommige berichten), dan zou het wel sneu zijn dat je dan Totilas daarvoor nodig hebt. Dat zelfde vind ik op Z-niveau ruiters met een goed voorgereden paard rijden, terwijl ze zelf amper weten wat ze doen.
Maar goed, vind het echt top van Isabell dat ze het niet wil doen. Ik zou het zelf ook niet willen doen als ik in haar schoenen stond. Je weet dat een collega hier jaren training in heeft gestoken, dingen bereikt die niemand bereikt heeft, en dan koop je ff onsportief het paard onder zijn kont vandaan omdat je de OS medaille binnen wilt halen. Ik zou het echt niet kunnen... Edward wilde zo graag naar die Olympische Spelen en de fam. Visser liet toch wel doorschemeren dat Toti niet wegging. Alsmaar geruchten ontkennen.
Kijk, als Edward had gezegd, ik vind het zo voldoende met drie keer goud op het WK, dan kan ik het begrijpen dat iemand anders er op gaat rijden. Maar zoals het nu gaat, nee...
Ben ik helemaal mee eens...
Die filmpjes van hart van nederland, hoe die met zoveel liefde over ''zijn toot'' sprak...arme Edward..
em_papillon schreef:Hier krijg ik nu wel beetje traantjes van in mijn ogen hoor
em_papillon schreef:Hier krijg ik nu wel beetje traantjes van in mijn ogen hoor