Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Zullen we afspreken dat er in het vervolg 2 maanden voor zulke belangrijke wedstrijden geen jonge paarden of gekkenhuizen gereden meer worden door onze oranje jassen???
Lovely schreef:Zullen we afspreken dat er in het vervolg 2 maanden voor zulke belangrijke wedstrijden geen jonge paarden of gekkenhuizen gereden meer worden door onze oranje jassen???
Jeanine84 schreef:Lovely schreef:Zullen we afspreken dat er in het vervolg 2 maanden voor zulke belangrijke wedstrijden geen jonge paarden of gekkenhuizen gereden meer worden door onze oranje jassen???
Haha ik zei hier net al hetzelfde
Lovely schreef:Het is inderdaad net alsof de duvel ermee speelt. Raar maar waar, ik heb er ineens niet meer zoveel zin in, die Spelen. Van mij is het ook prima als ze niet meer gaan, dan doen we volgend jaar nog wel een keertje Aken over.
Lovely schreef:Het is inderdaad net alsof de duvel ermee speelt. Raar maar waar, ik heb er ineens niet meer zoveel zin in, die Spelen. Van mij is het ook prima als ze niet meer gaan, dan doen we volgend jaar nog wel een keertje Aken over.
daniella74 schreef:Lovely schreef:Het is inderdaad net alsof de duvel ermee speelt. Raar maar waar, ik heb er ineens niet meer zoveel zin in, die Spelen. Van mij is het ook prima als ze niet meer gaan, dan doen we volgend jaar nog wel een keertje Aken over.
Het leuke is er wel vanaf ondertussen