Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mytens1 schreef:Wat erg!! Echt triest hoor, zal wel jalouzie zijn.
Ik ben blij dat ik bij een privéstal sta waar alles op slot gaat als er niemand is.
Dit is echt erg, vooral als die bovenste foto ook ziet.
Is het mogelijk om er een nepstaart in te vlechten ofniet?
slimmerik schreef:mytens1 schreef:Wat erg!! Echt triest hoor, zal wel jalouzie zijn.
Ik ben blij dat ik bij een privéstal sta waar alles op slot gaat als er niemand is.
Dit is echt erg, vooral als die bovenste foto ook ziet.
Is het mogelijk om er een nepstaart in te vlechten ofniet?
Dit is overduidelijk door iemand van haar eigen stal gebeurd. Gericht op haar paard...(iemand van buiten weet toch niet welke stal ze moeten hebben).
Krijg er bijna 2e Wereldoorlog neigingen van: Dader kaal scheren.
Citaat:Het lijkt mij niet dat dit iemand van eigen stal is hoor..... denise heeft met niemand problemen, staat voor iedereen klaar enz enz
Op internet is heel goed na te gaan waar ze ongeveer zou moeten staan, en zoveel haflingers staan er niet
En mocht het iemand van stal wezen, dan zou het heel slim zijn van diegene om te emigreren naar australie en daar in een heel diep hol te kruipen en zich de 1e 20 jaar niet meer te laten zien
Citaat:Het lijkt mij niet dat dit iemand van eigen stal is hoor..... denise heeft met niemand problemen, staat voor iedereen klaar enz enz
Op internet is heel goed na te gaan waar ze ongeveer zou moeten staan, en zoveel haflingers staan er niet
En mocht het iemand van stal wezen, dan zou het heel slim zijn van diegene om te emigreren naar australie en daar in een heel diep hol te kruipen en zich de 1e 20 jaar niet meer te laten zien