RianneH schreef:Maar hoezo heb jij zulke slechte ervaringen met een NB-er? Iemand die hoeven bekapt moet zowiezo op deze manier bekappen, dat is toch logisch? Hij zegt ook heel duidelijk, als de straal losse stukken heeft geeft dat aan dat het eraf moet, ik help nu alleen een handje.
Maar mijn paarden staan wel laag, hebben geen steunsels en staan voor iets wat de meeste mensen denken kort. Ik heb aardig wat TB-er mee gemaakt, en daar ben ik absoluut niet over te spreken. De manier van omgang alleen al bij het gros..
Interessant dat jij diezelfde ervaring deelt, want ik heb ook aardig wat kritiek over de manier van omgang bij 'het gros' waar jij het over hebt.
Dat was een van de redenen dat ik verder ben gaan kijken. Toen ben ik me gaan verdiepen in NB. De hele theorie achter NB sprak me veel meer aan. Zeker bij een paard wat 24/7 buiten loopt...... Daarbij heb je ook in NB diverse stromingen natuurlijk, dus ook daar zitten wel degelijk wat verschillen.
Ik moet trouwens wel lachen om de kortzichtige teksten van een aantal hier weer over NB. Alsof elke NBer een cursusje van 3 dagen gehad heeft (die hoef ik namelijk ook niet bij mijn paard) en er wordt bij mijn paard wel degelijk naar de straal en de hoefzolen gekeken, hoor.
Wat een onzin lees ik toch altijd weer hier op bokt bij tegenstanders van NB.
Dat werkt echt op mijn lachspieren zo onderhand........
Het is echt lachwekkend aan het worden.