SGWuppie schreef:Ik zie ze vooral in de dressuursport. Meiden met gigantisch overgewicht. Ik vind dat je dat niet kan maken tegenover je paard. Hij moet elke dag aan het werk en zelf doe je helemaal niets aan je conditie/lichaam.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar de meesten zitten na de rit lekker aan een bak friet met een frikandel, dus dan is het wel duidelijk waar dat overgewicht vandaan komt.
tita schreef:Hoe vaak zie je niet een mooi chigue damespaardje van 160-165 cm met een dikke meid erop waar het jasje van op springen staat en alle rollen te tellen zijn door het jasje heen... dat snap ik niet.
Ik vind dit soort opmerkingen zo ontzettend onrespectvol; hou daar toch eens mee op!
Ook al zit er een kern van waarheid in wat je zegt, op deze manier hoef je zoiets niet te zeggen.
Bovendien kan jij niet aan iedere ruiter met overgewicht zien wat hij of zij er wel of niet aan probeert te doen! Laat iedereen gewoon verantwoording aan zichzelf afleggen en hou op met zulke afkeurende en arrogante opmerkingen!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-08 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quotes gerepareerd.