Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_ schreef:Ik vind het ergens ook wel dom. Naja ik snap het eigenlijk wel aan 2 kanten. De laatste paar jaar (misschien nog wel korter tijdsbestek) mogen rokers eigenlijk nergens meer komen, op buiten na. Vind ik wel goed, omdat anderen dan geen onnodig last hebben. Maar toch. Als iemand in de kantine een peuk opsteekt, heb ik er meestal geen last van. En als je dan iemand vraagt of ze hem weg willen doen is dat ook geen probleem. Ideaal toch.
Mik_ schreef:Ik vind het ergens ook wel dom. Naja ik snap het eigenlijk wel aan 2 kanten. De laatste paar jaar (misschien nog wel korter tijdsbestek) mogen rokers eigenlijk nergens meer komen, op buiten na. Vind ik wel goed, omdat anderen dan geen onnodig last hebben. Maar toch. Als iemand in de kantine een peuk opsteekt, heb ik er meestal geen last van. En als je dan iemand vraagt of ze hem weg willen doen is dat ook geen probleem. Ideaal toch.
Nannes schreef:dan word m'n patat zo snel koud...
Chiqa schreef:Emilia het is immers bewezen dat massapropaganda mensen angst opjaagd, dus kan je het ze kwalijk nemen?
Chiqa schreef:Emilia het is immers bewezen dat massapropaganda mensen angst opjaagd, dus kan je het ze kwalijk nemen?
Happywoman schreef:Wat ik loop te verkondigen baseer ik op meerdere studies, vandaar dat ik nogal fanatiek reageer op uitspraken die niet op feiten zijn gebaseerd.
Chiqa schreef:Happywoman schreef:Wat ik loop te verkondigen baseer ik op meerdere studies, vandaar dat ik nogal fanatiek reageer op uitspraken die niet op feiten zijn gebaseerd.
Goed argument, alleen weer een beetje afzwakkend door je laatste opmerking, maar soit
En hoe verklaar je dan de vele studies die het tegendeel bewijzen?
Happywoman schreef:. Dus als jij me kan zeggen waar ik dat kan vinden, dan ga ik dat lezen.
Nadya schreef:Chiqa, als mensen via zulke onzinnige websites hun kop in het zand willen steken, moeten ze dat zelf maar weten. Tegen zoveel eigenwijsheid en domheid kan ik niet op. Hoe dan ook, per 1 juli komen er regels, dus.....