en dat schuilstalgebeuren tja... de gemeente werkt dr niet bepaald aan mee !!!
bij ons mogen we geen schuilstalletjes bouwen omdat de gemeente dat horizonvervuiling vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:sandyQ schreef:das wel lief aangeboden dat je voor die pony,s wil zorgen maar dat mag dus niet ,alleen als je schriftelijk toestemming hebt van de eigenaar van de pony,s ,maar ja als die ze al verwaarloosd is het alleen de LID en/of de AID die er wat aan mogen doen en als ze tot inbeslagname overgaan dan worden die dieren weggebracht naar speciale opvang ,en dat is maar goed ook ,daar krijgen ze de zorg die ze nodig hebben om weer gezond te worden en lijden ze teveel ,tja dan is het helaas maar dan worden ze wel humaan ingeslapen<heb ik zelf gezien tijden de opleiding voor BOA >
de LID en de AID willen wel maar ja zonder middelen vanuit de regering kunnen ze weinig
ja...en waarom kan ik geen speciale opvang zijn?? Ik heb genoeg gezien ondertussen...kan er wel tegen... Ben geen penny meisje van 14...
Ik weet dat ze moeten wachten tot in beslag name...wat verdorie bijna nooit gebeurd...
Ik heb hier een hondje wat volgens de da nog maar 2 weken te leven had...hoe lang had de db daarmee willen wachten dan???
ellenlouise schreef:Arabesk schreef:hehe de DB wordt eindelijk wakker, als ze nu ook eens wat gaan dóen, zou het helemaal schelen
Het gaat er niet om dat de DB wakker wordt maar de regering. Zij zijn - helaas - degenen die bepalen tot hoever de DB mag gaan!
sandyQ schreef:jij kan geen speciale opvang zijn om dat je daarvoor verschillende diploma,s en faciliteiten voor moet hebben ,en je moet als opvang aangesteld worden via de wet GWWD gezond en welzijnswet voor dieren en aangesteld zijn door justitie
en helaas is de DB en de LID/AID door wetten vanuit het ministerie gekortwiekt
dus nogmaals je moet niet hun de schuld geven maar de regering ,die stellen de wetten en regels op en de LID/AID moet ze uitvoeren ,tis krom maar zo werkt het helaas
ik zou het ook anders willen zien
voor de inspecteurs is het net zo frustrerend als voor de dierenliefhebbers er om heen
sandyQ schreef:hehe eindelijk iemand die het snapt
runningkawa schreef:sandyQ schreef:jij kan geen speciale opvang zijn om dat je daarvoor verschillende diploma,s en faciliteiten voor moet hebben ,en je moet als opvang aangesteld worden via de wet GWWD gezond en welzijnswet voor dieren en aangesteld zijn door justitie
en helaas is de DB en de LID/AID door wetten vanuit het ministerie gekortwiekt
dus nogmaals je moet niet hun de schuld geven maar de regering ,die stellen de wetten en regels op en de LID/AID moet ze uitvoeren ,tis krom maar zo werkt het helaas
ik zou het ook anders willen zien
voor de inspecteurs is het net zo frustrerend als voor de dierenliefhebbers er om heen
Dan kunnen ze dit toch terug mailen uit fatsoen?
Dan kan ik verder gaan kijken of ik graag verder ga om mijn facaliteiten aan te passen als dat nodig is en diploma's wil halen.
Je hoort gewoon niks....helemaal niks, niet eens een ontvangsbevestiging...