Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lalala1 schreef:SUPEReidelijk gerechtigheid!!!! jullie lopen allemaal onzin te banketstaaf!! zelf kunnen jullie helemaal niet rijden! ga maar is kijken op mange''s pony's die 7 keer per dag worden gereden en dan vervolgens in een stend gedoudt!!
Irma_Maandag schreef:Insider schreef:Ik denk dat men zich heel goed heeft gerealiseerd dat met een "niet vrijspraak" er een hele storm van zaken was ontstaan waarbij zeker 50% van de Nederlandse ruiters en amazones een zaak aan hun broek hadden kunnen krijgen.
Ik zie ze namelijk in Nederland met grote regelmaat zo rijden/longeren zoals de pony was aangebonden.
Ze lopen zelfs met de neus op de borst gebonden in de stapmolen!!!
Hoe lang blijft men nog blind in Nederland!?
Dan was dit (ondanks de extra bult werk dat het met zich meebrengt) een mooie aanleiding geweest voor de KNHS om haar standpunt duidelijk te maken. Jammer dat ze dit niet gedaan hebben; het had meteen de regels weer even duidelijk afgebakend -en vele blinde ogen geopend.
lalala1 schreef:WEETJE NIEMAND IS ER EIGELIJK BIJ GEWEEST!!!! DU HOE KUNNEN WE ZO DOMME DISCUSSIE AAN GAAN??
lalala1 schreef:JULLIE ZIJN ALLEMAAL AMETEURS
Nikka schreef:Het lijkt me eerder een naderhand opgebouwde verdediging die erg mooi is ingekleurd. En daar hoef ik er niet voor te zijn bijgeweest, dat is een kwestie van lezen.
GaitMonster schreef:greetjebee:
Ik ben het ook 100% met je eens.
* Het zijn foto's
* Niemand was erbij
* Momentopnames?
En er staat in 1 zn topic, dat je altijd langs mag komen als je wilt, dus als je zoveel commetaar hebt ga dan zelf maar een x onverwachts kijken!
Citaat:momentopnamen
Foto`s waarvoor het lichtgevoelig materiaal slechts een onderdeel van een seconde belicht is; vaak van een willekeurig moment van een langer durende gebeurtenis.
casperrr schreef:Weet je zoals ik al eerder zei, ik ga me er eigen verder niet meer mee bemoeien. Ik vind het wel best zo.
Uiteindelijk draait het weer op een uitgekauwde discussie uit waar niemand het met elkaar eens is.
Het punt is, dat ik blij ben dat ze vrij gesproken zijn.
Ik vind het zéér triest hoe sommige in dit topic reageren, vooral met al die kots-smileys.
Ik heb het gehad hier, als sommige niet op een normale respectvolle manier kan reageren
Lisa_vD schreef:lalala1 schreef:JULLIE ZIJN ALLEMAAL AMETEURS
Jij waarschijnlijk ook, want je kunt het niet eens schrijven.