windhond schreef:We mogen blijven.
ja gelukkig wel
maar onder strenge omstandigheden
maar die leven we gewoon na

ben er erg blij om
want twee keer verhuizen is toch niet goed voor je paard
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
windhond schreef:We mogen blijven.
ShannaY schreef:Op brandveilige momenten
ShannaY schreef:Op brandveilige momenten
Like_peres schreef:Ik vind die regels nog reuze mee vallen, al hoop ik toch echt niet met roosters gaan werken.
Het is nu ook gelijk minder een zooitje bijvoobeeld in de gangen.
Elaine schreef:Er hoeft niet met roosters gewerkte te worden.
En het opgeruimd in de gangen gaat om het feit dat er amper meer stro e.d. ligt.. die kinderen liggen niet op de grond.
Elaine schreef:Er hoeft niet met roosters gewerkte te worden.
En het opgeruimd in de gangen gaat om het feit dat er amper meer stro e.d. ligt.. die kinderen liggen niet op de grond.
windhond schreef:HappyAppy schreef:Wat een situatie zeg. Nou Windhond jullie kunnen altijd nog op de gezelligste stal van strijen terecht.
Er is dus nog nix bekend begrijp ik.
Nope. Staan jullie ook in Strijen?
windhond schreef:. Elke stal kan in de fik vliegen. Of moet ik me onveilig voelen omdat er een schuifdeur is ipv een klapdeur.... Kom op zeg.
Tulandro schreef:windhond schreef:. Elke stal kan in de fik vliegen. Of moet ik me onveilig voelen omdat er een schuifdeur is ipv een klapdeur.... Kom op zeg.
Inderdaad.. om elke manege echt (redelijk) brandveilig te maken, moeten er gewoon binnen zo'n hal verschillende afgesloten compartimenten komen. Met elk een eigen rookmeldingssysteem, en waarbij de deuren automatisch openspringen als ze afgaan. Ik ken in ieder geval geen stal die dit heeft. Maar hoe je het ook bekijkt, maneges zijn gewoon risicovol door alle strooisels.
Promessa schreef:Beter dat nu is besloten dat iedereen mag blijven.
Wij zijn de eerste en enigste tot nu toe die ff ergens anders heen zijn gegaan.
Dat was niet omdat het voor mijn gevoel niet veilig was, maar denk meer de ontwetendheid. je wist niet wat er kon gaan gebeuren.
Als alles weer goed is op reyerbos komen wij ook waarschijnlijk gewoon terug.
Heeft iemand wat gehoord van de KNHS wedstrijden... die gaan denk ook pas weer volgend jaar door he?
www.rrreyerbos.nl schreef:De verwachting is dat de wedstrijden in januari 2008 weer door zullen gaan.
Tulandro schreef:[Maar hoe je het ook bekijkt, maneges zijn gewoon risicovol door alle strooisels.