iepsel schreef:Poeh, ik wordt begrepen. Overkomt me niet vaak.........
Ben blij dat ik je weer een goed gevoel heb bezorgd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iepsel schreef:Poeh, ik wordt begrepen. Overkomt me niet vaak.........
IndianLady schreef:wie zegt dat ze haar aan het UITlachen waren. Na de eerste reeks bokken hoor je toch even iedereen gespannen de adem inhouden. En idd hoe vaak zie je een topruiter/amazone uit het zadel vliegen, of de val dan hard was of niet, de kans dat je zoiets filmt is heel klein. De filmster in kwestie was gewoon trots
Ben ook vaak zat hard gevallen, met paardrijden of iets anders, 1 keer stond mijn moeder ook hard te lachen terwijl bij mij de tranen over mn wangen liepen. Moet ik daarom boos zijn op haar? Als zij was gevallen had ik ws ook gelachen.
Geaa schreef:En die reactie van de gene die het filmen, erg stoer hoor!
Citaat:Volgens mij beginnen veel mensen aan paardrijden omdat ze er het volgende beeld bij hebben: lekker met je paard buiten door de bossen rijden en genieten van de buitenlucht.
roxiie schreef:Geaa schreef:En die reactie van de gene die het filmen, erg stoer hoor!
Ik denk dat die reactie niet eens heel bewust was, net of zei kon weten dat Anky er af zou pleuren. Meer zo van Huh, ooeeh ik heb t op film
Maar goed, omdat t nou toevallig Anky is is het allemaal heel sneu, zielig etc. En dat is het ook, voor niemand is het leuk om er af te vallen. Zeker niet als je ook nog es voor zo veel mensen rijdt.
Maar kom op mij maak je niet wijs dat jij nog nooit stiekem achter je hand hebt gelachen toen er iemand van een paard af viel
anneve schreef:Citaat:Volgens mij beginnen veel mensen aan paardrijden omdat ze er het volgende beeld bij hebben: lekker met je paard buiten door de bossen rijden en genieten van de buitenlucht.
Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Lopen of fietsen is toch veel lekkerder. Ik vind al die bomen maar op elkaar lijken in ieder geval. Buitenritten maak ik voor mijn paard, niet voor mezelf. Waarom zouden er eigenlijk zoveel binnenmaneges staan?
anneve schreef:Citaat:Volgens mij beginnen veel mensen aan paardrijden omdat ze er het volgende beeld bij hebben: lekker met je paard buiten door de bossen rijden en genieten van de buitenlucht.
Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Lopen of fietsen is toch veel lekkerder. Ik vind al die bomen maar op elkaar lijken in ieder geval. Buitenritten maak ik voor mijn paard, niet voor mezelf. Waarom zouden er eigenlijk zoveel binnenmaneges staan?
Cayenne schreef:Ik denk zelf dat ze zich er af liet vallen toen ze het hek dichtbij zag komen. Liever in het zand dan tegen hout denk ik dan maar.
De reactie van de organisatie snap ik niet helemaal. Het ging niet over de kwaliteit van de bodem
iepsel schreef:Was je erbij Anoukie??
iepsel schreef:Omdat je anders kijkt, live of op een filmpje. Ik was erbij, zo enorm werd er overigens niet gelachen. Het was meer een geroezemoes.