Reactie organisatie Paard & Passie op val van Anky

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Reactie organisatie Paard & Passie op val van Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:12

iepsel schreef:
Poeh, ik wordt begrepen. Overkomt me niet vaak.........

Ben blij dat ik je weer een goed gevoel heb bezorgd Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:12

lijkt me niet echt prettig als je dan ergens ligt en je hoort mensen lachen, terwijl jij je k.ut voelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:14

Dat lijkt mij ook erg rot ja Ja

Jessicoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:16

Wow..
Nou.. ik vind de reactie van de organisatie ronduit belachelijk.
Ze heeft geen kik gegeven.
En dit had elk ander paard of ruiter kunnen overkomen.
verkeerde plek verkeerde tijd.

Neem het petje voor der af!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:17

IndianLady schreef:
wie zegt dat ze haar aan het UITlachen waren. Na de eerste reeks bokken hoor je toch even iedereen gespannen de adem inhouden. En idd hoe vaak zie je een topruiter/amazone uit het zadel vliegen, of de val dan hard was of niet, de kans dat je zoiets filmt is heel klein. De filmster in kwestie was gewoon trots
Ben ook vaak zat hard gevallen, met paardrijden of iets anders, 1 keer stond mijn moeder ook hard te lachen terwijl bij mij de tranen over mn wangen liepen. Moet ik daarom boos zijn op haar? Als zij was gevallen had ik ws ook gelachen.

Ben ook niet boos op die op de filmer hoor, vind het alleen nogal flauw om er zo trots over te doen.
Bovendien is het gewoon jammer dat de meeste toeschouwers er gewoon van genieten wanneer zo'n topruiter een keer van der paard valt. Dan kunnen ze weer ergens over gaan lopen zaniken, dan kunnen ze de oh zo grote Anky eens bekritiseren, want ze deed het toch niet helemaal perfect hoor! (Bijvoorbeeld trok ze met beide teugels in de mond van haar paard, iets wat je op zo'n moment natuurlijk niet moet doen Vork )

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:19

dat weet je toch, rustig blijven en op je kont gaan zitten ROFL

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:20

Geaa schreef:
En die reactie van de gene die het filmen, erg stoer hoor!

Ik denk dat die reactie niet eens heel bewust was, net of zei kon weten dat Anky er af zou pleuren. Meer zo van Huh, ooeeh ik heb t op film Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed, omdat t nou toevallig Anky is is het allemaal heel sneu, zielig etc. En dat is het ook, voor niemand is het leuk om er af te vallen. Zeker niet als je ook nog es voor zo veel mensen rijdt.
Maar kom op mij maak je niet wijs dat jij nog nooit stiekem achter je hand hebt gelachen toen er iemand van een paard af viel Nagelbijten / Gniffelen

ptriesjaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:21

ok even iets anders als anky Tong uitsteken

Heeft er ook iemand leuke foto's gemaakt van de overige clinics bij Paard en Passie? Zoals van het longeren met Lammert Haanstra op zaterdag?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:22

Ik nog nooit...................... Koe

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:22

Daar is ook al en to[pic voor op de voorpagina. Van de andere shows ed dus;)

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:23

Citaat:
Volgens mij beginnen veel mensen aan paardrijden omdat ze er het volgende beeld bij hebben: lekker met je paard buiten door de bossen rijden en genieten van de buitenlucht.

Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Lopen of fietsen is toch veel lekkerder. Ik vind al die bomen maar op elkaar lijken in ieder geval. Buitenritten maak ik voor mijn paard, niet voor mezelf. Waarom zouden er eigenlijk zoveel binnenmaneges staan?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:24

Natuurbarbaar!!! Eigenlijk hoop ik dat dit sarcastisch bedoelt is. Maar geloof dak nu wl erg offtopic ga..........

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:25

roxiie schreef:
Geaa schreef:
En die reactie van de gene die het filmen, erg stoer hoor!

Ik denk dat die reactie niet eens heel bewust was, net of zei kon weten dat Anky er af zou pleuren. Meer zo van Huh, ooeeh ik heb t op film Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed, omdat t nou toevallig Anky is is het allemaal heel sneu, zielig etc. En dat is het ook, voor niemand is het leuk om er af te vallen. Zeker niet als je ook nog es voor zo veel mensen rijdt.
Maar kom op mij maak je niet wijs dat jij nog nooit stiekem achter je hand hebt gelachen toen er iemand van een paard af viel Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het opzich ook wel iets komisch hebben hoor Knipoog Bedoel, als mijn nicht (of ikzelf) van het paard af valt lig ik ook in een deuk. Alleen ik vind het wel jammer dat sommige mensen nu gelijk zoveel kritiek op Anky hebben, alsof we nu zouden moeten gaan twijfelen over haar rijkunsten. Slaat toch nergens op, iedereen valt wel eens. En ja, dat kan soms erg grappig zijn, spreek zeker uit ervaring Huilen van het lachen Waarschijnlijk kan Anky er ook wel om lachen als dit bij haar thuis gebeurt, niet wanneer er een groot publiek + de pers bij staat die haar hierop bekritiseren.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:25

Petje af Ik had het niet na gedaan om zo lang te blijven zitten.

In juni heefd ze hier bij ons in Bocholtz ook een clinic gegeven met het zelfde paard, en toen er ook geluicht en geklapt maar toen ging gelukkig alles goed.

Verder, het is nog altijd een paard , zelfs het braafste paard kan wel een gaan bokken.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:27

anneve schreef:
Citaat:
Volgens mij beginnen veel mensen aan paardrijden omdat ze er het volgende beeld bij hebben: lekker met je paard buiten door de bossen rijden en genieten van de buitenlucht.

Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Lopen of fietsen is toch veel lekkerder. Ik vind al die bomen maar op elkaar lijken in ieder geval. Buitenritten maak ik voor mijn paard, niet voor mezelf. Waarom zouden er eigenlijk zoveel binnenmaneges staan?

Binnenmaneges zijn er voor bescherming tegen de regen Vork Maar meen je dat, vind jij buitenrijden echt niet helemaal leuk om te doen met je paard?

Carolienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:32

het bljft niet leuk wat er gebeurd is maar ik bedoel, als iemand anders (een minder bekend iemand) van zijn paard valt komen er toch ook niet allemaal van die onzin reactie's en zoveel discussies dat Anky haar paarden niet op de juiste manier traint?
het is gebeurt en Anky vind dit zelf ook echt niet leuk en het hoort er nou eenmaal bij! zoals ik al zei het blijven dieren en iedereen kan verwachten dat het niet elke dag even vlekkeloos verloopt en dat het soms misgaat!

Annetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:44

Ik zie dat mensen de reactie aan het einde van het filmpje niet zo waarderen, daar is in te komen, maar waarschijnlijh heeft ze dat zelf ook begrepen, in het topic van gister heeft de plaatster dit erover gezegd:

"overigens bedoel ik er niks vervelends mee dat ik dit filmpje op internet zet. En let vooral niet op mijn domme: 'Ik heb het op film staan jongens'. Mijn eerste gedachte was: wow, ik heb iets heel bijzonders gefilmd. Maarja, iedereen valt natuurlijk wel eens"

Zelf ga ik mee met de meesten hier, ik ben niet zo'n fan van Anky, maar dit kan iedereen gebeuren, weinig mensen die dan blijven zitten lijkt mij. Lachen

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:46

anneve schreef:
Citaat:

voor de regen!! Nerd ik sta ook alleen maar in de winter binnen voor de regen Knipoog vind buitenritjes heerlijk om te doen met me paard

iedereen moet niet zoveel commentaar geven op anky.. elk paard kan een keer uit ze dak gaan hoe mak die ook is

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:54

Cayenne schreef:
Ik denk zelf dat ze zich er af liet vallen toen ze het hek dichtbij zag komen. Liever in het zand dan tegen hout denk ik dan maar.

De reactie van de organisatie snap ik niet helemaal. Het ging niet over de kwaliteit van de bodem Verward

Dat idee had ik ook een beetje, ze leek nl. nog best stabiel te zitten Ja. Petje af hoe ze dat heeft uitgezeten hoor.

Hoe dan ook, ik vind het erg sneu voor Anky. Ga je toch weer als meervoudig olympisch kampioene op een simpel evenement met een pijnlijk lichaam naar huis, door externe omstandigheden.

Overigens kan het gelach en geklap in het publiek tijdens de boksessie me niet bekoren, zo grappig vond ik het niet om te zien .

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:59

Was je erbij Anoukie??

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:01

die bokte idd erg gemeen zeg... en vond wel " netjes " van publiek dat ze vrij rustig werden op moment van de bokken, in hoop dat paard rustig werd dan. hel;as is ze afgevallen, maar dat kan iederen ruiter gebeuren, ze hield t nog lang vol

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:02

iepsel schreef:
Was je erbij Anoukie??

Nee, ik heb het filmpje gezien en gehoord Lachen. Wieso?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:03

Erg knap dat ze zolang kon blijven zitten! Hoewel ik moet zeggen dat je soms ook net geluk kan hebben met dat soort dingen. Heb ook wel eens een springvlo onder me gehad, en er net niet afgevallen (en ben nou niet helemaal zadelvast zeg maar). In mijn geval was het puur geluk, ik denk dat het in het geval van Anky ook zeker wel iets te maken zal hebben gehad met haar super-zit.

Las trouwens iets over 'wat maakt het nou uit dat ze kinderen heeft'... Tja, dat doet iets heel mafs met je. Voor mijn eerste bevalling reed ik áltijd op een paard dat ik enorm aanpakte, en dat voor mijn doen de sterren van de hemel liep bij mij.

Na de bevalling liet ik me zó door hem naaien!! Echt, ik durfde hem niet meer aan te pakken, want wat nou als ik viel, en wat nou als ik dan mijn nek zou breken? Dan zou mijn kind geen moeder meer hebben!!

Nooit gedacht dat ik daar zoveel waarde aan zou hechten op dat moment, maar ik ben écht super voorzichtig geworden! Bloos

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:05

Omdat je anders kijkt, live of op een filmpje. Ik was erbij, zo enorm werd er overigens niet gelachen. Het was meer een geroezemoes.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:09

iepsel schreef:
Omdat je anders kijkt, live of op een filmpje. Ik was erbij, zo enorm werd er overigens niet gelachen. Het was meer een geroezemoes.

Oh ongetwijfeld Ja. Laat ik het anders zeggen: de geluiden die ik op het filmpje hoor, vind ik behoorlijk onsympathiek overkomen Knipoog.