Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:nog steeds geen nieuws?
Skitter schreef:"De pony is goed getrained en had er dus geen last van" Huh??? Oftewel, hij is het idd gewend... Oftewel, Coby traint iig P&P vaker zo..Oftewel, waarschijnlijk ook meerdere paarden zo traint.. Oftewel............................
Nouuu Ik volg het niet meer. Het was eerst idd een 'foutje', okee, beetje rare fout van zo'n iemand maar vooruit, fouten zijn menselijk. Nu beweert ze dat het 'toch' niet ernstig was wat ze deden en de pony geen last van had/heeft, ach hij kan 't wel hebben...Dussssssssss?
Ik snap het ECHT meer!
Kellyy_ schreef:tiessie je hebt het net al gezegd in het topic dus blijf me geen mailtjes sturen wil je? Me mailbox raakt vol
maybritt schreef:Een meisje bij ons op stal longeert haar pony sinds kort ook zo en ze rijdt de enen na de andere winstpunt in de Z.
Dat zet je toch wel even aan het denken!
maybritt schreef:Een meisje bij ons op stal longeert haar pony sinds kort ook zo en ze rijdt de enen na de andere winstpunt in de Z.
Dat zet je toch wel even aan het denken!
sexy_back schreef:nog niks bekend neem ik aan...
sexy_back schreef:nog niks bekend neem ik aan...
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me nu al verheug op wat voor straf er komt...
kunnen die (tiener) meiden eens zien dat het toch écht wel slecht is hoor...
(tja en volgens mij zijn het niet alleen de tienermeisjes die dit nadoen, maar ook zat volwassen (domme) mensen.. toch??? )
Ilsje_ schreef:Misschien is het wel afgekocht