Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:Cayenne schreef:Maakte het paard precies dezelfde hoek met bokken zoals Nelson deed of Painted? Was je daar bij?
Erg makkelijk om te oordelenElk paard is weer anders, en dat is maar goed ook
ja...ik was er vanmiddag bij en zat er met mijn neus bovenop
MISTRAL94 schreef:Wat een geluk dat jij zo'n goede ruiter bent en dat Anky ondanks alles nog steeds een gewoon mens is
djuno schreef:MISTRAL94 schreef:Wat een geluk dat jij zo'n goede ruiter bent en dat Anky ondanks alles nog steeds een gewoon mens is
dank voor het compliment
pharagirlke schreef:esperanca; miji hebben ze ook ooit geinformeerd dat de losrij-mogelijkheden te doen waren, toen ik daar kwam was ik toch heel wat minder te spreken over die losrijmogelijkheden.
djuno schreef:sjorsie schreef:Goed zeg! Alleen kent niemand jou he
dat hoeft ook niet en wil ik graag zo houden
pharagirlke schreef:sorry, deze reactie op zich maakt al duidelijk dat het het eigenlijk niet waard is om met jou in discussie te gaan.
Esperanca schreef:pharagirlke schreef:esperanca; miji hebben ze ook ooit geinformeerd dat de losrij-mogelijkheden te doen waren, toen ik daar kwam was ik toch heel wat minder te spreken over die losrijmogelijkheden.
Er is precíes gezegt hoe klein het was en dat je er
eigenlijk enkel kon stappen. Ze heeft geprobeerd
te longeren maar dat lukte ook niet goed, ze heeft
hem een beetje laten draven en heeft met hem op
de stenen gestapt, heb alles gezien!
djuno schreef:Commentator was trouwens Karel de Lange...en da's heus geen onaardige man hoor!
pharagirlke schreef:in dat geval heb k niets gezegdZe heeft het iig geprobeert, in mijn geval was het 'ja hijs overdekt en droog' en toen ik aankwam lag er een zwembad zo groot als een volte voor me
daar zouden wij dan met paarden én pony's hebben moeten inrijden
Vandaar dat ik daar even tegen in ging
Excuus dus!
MissJ schreef:djuno schreef:Commentator was trouwens Karel de Lange...en da's heus geen onaardige man hoor!Ah, Anky's grootste fan.
![]()
MissJ schreef:djuno schreef:Commentator was trouwens Karel de Lange...en da's heus geen onaardige man hoor!Ah, Anky's grootste fan.
![]()
djuno schreef:Heb serieus wel veel ergere boksessies gezien (en ook een stuk gemener) maar die ruiter zit ze altijd keurig uit. En dat zijn dan 3 jarige totale ongeleide projectielen.
runningkawa schreef:MissJ schreef:Ah, Anky's grootste fan.
![]()
![]()
Idd, daar commentaar bij anky en vallen....dat gaat niet goed samen
Cayenne schreef:Is dat niet Arie53 op Bokt?
Maar goed, hopelijk valt het mee. Vind het knap dat ze er nog op is gegaan.