Nogmaal, niet lulig of aanvallent bedoelt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
prom schreef:Ik spreek je er niet op aan, is ook niet lullig bedoelt. Meer in de zin van.. Menig paard is al jaloer op 4 uur! Ik zelf heb persoonlijk niet eens elke dag zolang de tijd..
Nogmaal, niet lulig of aanvallent bedoelt
Jolliegirl schreef:prom schreef:Ik spreek je er niet op aan, is ook niet banketstaaf bedoelt. Meer in de zin van.. Menig paard is al jaloer op 4 uur! Ik zelf heb persoonlijk niet eens elke dag zolang de tijd..
Nogmaal, niet banketstaaf of aanvallent bedoelt
die snap ik niet ?
je kan je paard toch gewoon buiten gooien ?
mja pensionstalling is anders, als anderen t niet voor je doen
snoeske schreef:Ik heb een grote baal stro gekocht, na de nieuwe oogst dus. Een grote van 2 bij 1 meter ofzo. Ja zei de boer waar we het altijd kopen de prijs is gestegen! We betaalde eerst 40 euro en nu hebben we 45 betaald
Jolliegirl schreef:mirgino : je kiest toch echt zelf voor die stallingen ja dan heb je idd de regels bijv. dat ze niet buiten mogen blijven.
kan je weinig aan doen.
nja ik ben blij dat ik het zo super heb getroffen, ookal zijn 't mn eigen paarden niet
Het gaat ONS er meer om dat we rondkomen met het stro voor de schapen, en zeker als ze straks weer moeten aflammeren.
pmarena schreef:Of je zet het dier een dorp verderop neer , richting Rockanje is er zat mogelijk hoor. Hellevoet weet ik niet maar daar is ook zat polder dus ik neem aan dat daar ook wel mogelijkheden zijn als je met wat minder luxe toe kunt , want dat heb je dan wel vaak.
Ik zou dat niet teveel moeite vinden als m'n paard dan langer naar buiten kan.
Maar je hebt vast je redenen om voor deze stal te kiezen dus dan ben je er toch tevreden mee ? Anders zoek je wel wat anders.
Is ieders eigen keuze hoor welke stal je het fijnst vindt. Zolang je er maar bewust over nadenkt dat je paard ook bepaalde wensen heeft en je je best doet om het zo goed mogelijk te regelen.
nickyu schreef:jij staat toch op goeree mirgino?