Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tavanta schreef:Dan hoor ik toch af en toe een heel klein stemmetje in mijn achterhoofd dat zich niet kan voorstellen dat iemand die zo veel ervaring heeft en zo lang op hoog niveau met de sport bezig is, willens en wetens een superpony om zeep zou helpen.
Overal lees ik dat je een paard met dwang niet op zo'n niveau kan krijgen, dat als een paard het niet leuk vind je blijft hangen op een bepaald niveau ...........
Het is maar een heel klein stemmetje hoor
Tavanta schreef:Dan hoor ik toch af en toe een heel klein stemmetje in mijn achterhoofd dat zich niet kan voorstellen dat iemand die zo veel ervaring heeft en zo lang op hoog niveau met de sport bezig is, willens en wetens een superpony om zeep zou helpen.
Overal lees ik dat je een paard met dwang niet op zo'n niveau kan krijgen, dat als een paard het niet leuk vind je blijft hangen op een bepaald niveau ...........
Arabesk schreef:Het is gewoon níet goed te praten dat mensen op deze manier letterlijk en figuurlijk over de rug van een dier hun prijzengeld binnenslepen.
Wuis schreef:De Duitse amazone stond hoog in de wereldranglijst. En dat met haar manier van trainen. Het is maar een klein detail hoor.
Met dwang en mishandeling kun je dus klaarblijkelijk best ver komen.
MissJ schreef:Wuis schreef:De Duitse amazone stond hoog in de wereldranglijst. En dat met haar manier van trainen. Het is maar een klein detail hoor.
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar volgens mij draaide Christine Wells al heel wat jaartjes niet op internationaal GP niveau mee.
Arabesk schreef:maar ook niet in de B
VValar schreef:En kunnen jullie bewijzen dat Coby het niet bij het juiste eind heeft? Probeer niet voor te komen alsof jullie de wijsheid in pacht hebben. Dat doe ik ook niet, om de simpele reden dat ik er niet bij ben geweest. Foto's zijn momentopnamen en vertellen altijd maar een klein deel van het verhaal.
MissJ schreef:Wuis schreef:De Duitse amazone stond hoog in de wereldranglijst. En dat met haar manier van trainen. Het is maar een klein detail hoor.
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar volgens mij draaide Christine Wells al heel wat jaartjes niet op internationaal GP niveau mee.
daniella74 schreef:Maar ze zal ook niet in januari 2007 zijn overgestapt op deze trainingsmethode.
VValar schreef:Arabesk schreef:maar ook niet in de B
Ik denk dat je op je lokale B wedstrijdjes meer dierenleed tegen komt dan op internationaal GP niveau. Misschien is het een idee om je daar meer mee bezig te houden
VValar schreef:In de B kom je nog mensen tegen die dit voor hun plezier doen, nee in de hogere klasse is zeker meer dierenleed.\Arabesk schreef:maar ook niet in de B
Ik denk dat je op je lokale B wedstrijdjes meer dierenleed tegen komt dan op internationaal GP niveau. Misschien is het een idee om je daar meer mee bezig te houden
VValar schreef:Ohja? Kijk dan maar eens goed om je heen de volgende keer dat jij een regionaal wedstrijdje bezoekt bij jou in de buurt
MissJ schreef:daniella74 schreef:Maar ze zal ook niet in januari 2007 zijn overgestapt op deze trainingsmethode.
Nee dat klopt, getuige de mensen die haar aangegeven hebben en de video-opnamen. Maar wat heeft dat met Coby te maken?
xDramaQueen schreef:Topsporters doen het ook voor hun plezier, vergeet dat niet. Als ze er geen plezier in hadden gehad, zouden ze nooit op een degelijk topniveau kunnen blijven presteren.
Arabesk schreef:Ik mis trouwens ineens een aantal bokkers die in het vorige topic nog fel dvb verdedigden