Nou, die hoeft van mij niet meer terug te komen!
Pure mishandeling!

Om zulke dingen kan ik nou echt heel boos worden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
aartlover schreef:esperance: kijk hier heb ik wat aaneen uitleg. waarom zei je dat niet eerder? naja.
runningkawa: onzin? muilkorf was waar, zweep is waar, slaan is waar, winnen is waar. Hoezo onzin? Als jij er last van hebt is dat weer jou probleem. Ik heb ook last van sommige dingen waar ik niks aan kan doen
nikki160287 schreef:Op dat moment raakte het paard volgens mij in een soort shock wat ik begreep en hebben ze hem in laten slapen. Dus de breuk zelf was volgens mij niet zo erg dat hij daarom ingeslapen moest worden. Hij had anders sowieso onmogelijk de race uit kunnen lopen EN zelf naar de ambulance kunnen lopen.
aartlover schreef:runningkawa, mij belachelijk maken vind ik echt kinderachtig. Ik maak jou toch ook niet belachelijk. Ik vertel die ik weet van de rensport. 3 keer slaan je. Maar is slaan. Niet iedereen doe ik zoals ik al eerder zijn maar er zijn wel mensen die het doen.
zei ik dat paarden GEEN eten kregen? Nee ik zei dat paarden weinig voer krijgen. jawel wel voer maar weinig soorten.
paard niet gewonnen? weet niet waar je het over hebt.
jij leest blijkbaar ook niet.
Huertecilla schreef:nikki160287 schreef:Op dat moment raakte het paard volgens mij in een soort shock wat ik begreep en hebben ze hem in laten slapen. Dus de breuk zelf was volgens mij niet zo erg dat hij daarom ingeslapen moest worden. Hij had anders sowieso onmogelijk de race uit kunnen lopen EN zelf naar de ambulance kunnen lopen.
...en ´een soort shock´ komt uit de lucht vallen?
Een dergelijk paard vertegenwoordigd een enorme waarde aan uiteenlopende investeringen. Zelfs als het goed verzekerd is, is alleen een serieuze blessure reden voor afmaken, want anders piept die verzekering wel.
Ik begrijp dat een paard met een seriueze blessure doorloopt, ook dat een jockey de onderliggende aard van een struikel niet gelijk door heeft.
Blijft dat ik een botbreuk tijdens een ren over een renbaan met een vlieggewicht op de rug vreemd vind te meer daar deze paarden geen stalplantjes kúnnen zijn. Vandaar mijn vraag over de leeftijd van het paard.
hc
Neon schreef:Jeetje penny alarm gaat hier volop af hoor... wat een reacties staan er hier tussen... natuurlijk is het ontzettend triest dat zoiets gebeurd is... maar als die jockey geweten had dat zijn paard iets gebroken had, zou hij hem echt niet vooruit gemept hebben...
Het beest heeft echt niet zomaar vanuit het niets een open-botbreuk van hier tot tokyo, vind het dus redelijk aannemelijk dat je zoiets niet direct merkt![]()
En natuurlijk zegt die jockey dat hij fout zit... lijkt me normaal dat je dat je dat zegt... een inschattingsfout is toch ook een fout...
Katja schreef:Je lijkt in ieder geval niet het hele verhaal gelezen gezien je reactie.
runningkawa schreef:Idd Katja
En niet alleen in dit topic maar over heel bokt