En ik.......hihiIk krijg een bontje voor op het zadel dat mijn billen niet zo zeer gaan doen Iedereen die een sponsorformulier wil hebben kan mij dat laten weten per pb.Vergeet dan niet je e-mail adres te vermelden.
Het regent pb's met sponsorformulieraanvragen. Geweldig medebokkers!!Thanx namens alle kindjes die een papa of mama hebben met ms!! Zij krijgen uiteindelijk dat begeerde boek!
Als er nu nog meer mensen zijn die een steentje bij willen dragen, tis helemaal vrijwillig natuurlijk, maar de hulp blijft hard nodig. Zijn Bit, Hoefslag of Amazone al benaderd?
Oh, trouwens, mijn bazen willen denk ik zeker wel meehelpen. Ik kan het natuurlijk niet 100% garanderen, maar ik verwacht van wel En okee, en wat hebben die gezegd? Heb wel wat opgevangen over Bit?
geen idee... maar euh zou euh hoe heet ze ook al weer van Lingo er niet wat voor willen doen??? rijdt ook paard nl...
philipoom schreef:volgens mij een schrijfster maar weet even niet hoe ze heet Karin SpainkLucille Werner heeft geen MS maar volgens mij zuurstoftekort bij de geboorte