Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mireille1970 schreef:Ik weet wat dat kost.
Jij weet ook wat een paard kost maandelijks.
Ik blijf toch van mening dat je een paard niet weggeeft aan mensen met onvermogen.
Maar goed, ik wens jou en het veulen en de nieuwe eigenaren er alle geluk van de wereld mee...
Het wordt hard werken en een tweede baan wellicht, maar dan heb je ook wel wat!
Sterkte.
Marigold schreef:jammer dat een actie van naastenliefde nu verdoezeld lijkt te raken door -weet-ik-veel-wat.
de eerste tijd blijft het veulen toch daar staan, dus had TS het zelf gehouden, dan waren de kosten het zelfde geweest.
@TS, misschien is het wel verstandig om iets in het contract te zetten over vermogen enzo van Brigitte, tegen de tijd dat ze het veulen ophaald, dus dat ze niet perongeluk toch nog een ander paard erbij koopt, of iets in die richting,
en jij vrij zeker weet dat ze dit veulen kan onderhouden?
marialva schreef:Mireille1970 schreef:Ik weet wat dat kost.
Jij weet ook wat een paard kost maandelijks.
Ik blijf toch van mening dat je een paard niet weggeeft aan mensen met onvermogen.
Maar goed, ik wens jou en het veulen en de nieuwe eigenaren er alle geluk van de wereld mee...
Het wordt hard werken en een tweede baan wellicht, maar dan heb je ook wel wat!
Sterkte.
ik heb geen tweede baan nodig hoormaar het lijkt wel of ik een jaloerse smaak bij jou proef kan het mis hebben maar jou toon vindt ik niet echt vriendelijk, ja ik weet wat een paard per maand kost dar hoef je mij niets over te vertellen en ik kan dat ook gemakelijk betalen , en dan jou laatste zin dan heb je ook wel wat , ja dat hebben ze inderdaad ze hebben geluk en dat geluk is schijnbaar door jou niet gegunt , jammer dat jij daar zo over denkt maar als jij daar bij die uitzending had gezeten net als brigitte had ik jou het zelfde voorstel gedaan, ik leef met die mensen mee en hebben ze en reken som gemaakt en kunnen ze het veulen gewoon elke maand bekostigen, en aangezien alles op papier komt te staan hoef ik me nergens druk over te maken dan alleen deze mensen te helpen en steunen in hun geluk en gun het ze dan ook (gemeend) groetjes marialva
marialva schreef:Marigold schreef:jammer dat een actie van naastenliefde nu verdoezeld lijkt te raken door -weet-ik-veel-wat.
de eerste tijd blijft het veulen toch daar staan, dus had TS het zelf gehouden, dan waren de kosten het zelfde geweest.
@TS, misschien is het wel verstandig om iets in het contract te zetten over vermogen enzo van Brigitte, tegen de tijd dat ze het veulen ophaald, dus dat ze niet perongeluk toch nog een ander paard erbij koopt, of iets in die richting,
en jij vrij zeker weet dat ze dit veulen kan onderhouden?
ja dat gebeurt ook hoor want ik wil absoluut geen risco voor mij en het veulen lopen, bedankt voor de tip![]()
groetjes marialva
janderegelaa schreef:Kunnen we niet een fonds beginnen voor die vrouw met die 2-ling? Als we allemaalwat geven kunnen ze zo uit de schuldsanering want 80 euro per week is echt heel weinig.
janderegelaa schreef:Kunnen we niet een fonds beginnen voor die vrouw met die 2-ling? Als we allemaalwat geven kunnen ze zo uit de schuldsanering want 80 euro per week is echt heel weinig.
marialva schreef:ik vindt laten we het dan voor allemaal gaan doen en laten we iets van een actie op touw zetten en daar alle pers bij halen ik zat te denken aan elk bokker gaat en rondje in de bak rijden met zijn of haar paarden en voor elk rondje wordt er een euro betaald en gaan al die euro's naar al die vrouwen die zwaar gedupeerd zijn en als er een manege is waar wij als bokkers met zn alle kunnen verzamelen en de rondje skunnen rijden zou dat helemaal geweldig zijn maar het meot wel centraal liggen en bereikbaar voor elke bokker![]()
groetjes marialva
marialva schreef:nou dan bij deze open ik de actie slachtoffers van serge van der wulp
doe mee en steun de ex vrouwen van serge van der wulp de lokatie wordt nog bekend gemaakt maar voor elke volte wat een paard loopt moet er een euro betaald worden ik ga de pers inlichten en ga een lokatie regelen , waar wij als bokkers dit allemaal kunnen waarmaken![]()
groetjes marialva
sarabande schreef:tuurlijk moet de pers erbij zijn er zijn veel mesen die zich ditleed aantrekken en dat moet bekend worden zodat mensen mee kunnen doneren er zijn en hoop mensen die niet op bokt komen en moet dit bekend worden via de pers en hebben we meer kans van slagen en donatiesmarialva schreef:ik vindt laten we het dan voor allemaal gaan doen en laten we iets van een actie op touw zetten en daar alle pers bij halen ik zat te denken aan elk bokker gaat en rondje in de bak rijden met zijn of haar paarden en voor elk rondje wordt er een euro betaald en gaan al die euro's naar al die vrouwen die zwaar gedupeerd zijn en als er een manege is waar wij als bokkers met zn alle kunnen verzamelen en de rondje skunnen rijden zou dat helemaal geweldig zijn maar het meot wel centraal liggen en bereikbaar voor elke bokker![]()
groetjes marialva
Als je iets echt voor iemand doet, die je dat niet om jezelf in de pers te brengen.
Een inzameling op bokt brengt snel heel veel geld op daarvoor hoeven bokkers niet op de TV