kan iemand het voor mij kort samen vatten ..want al die discussie lezen heb ik niet zo veel trek in ..
waarom trekt ze zich nou terug ..?? wat voor opmerkingen werden er gegeven ..??

zo lees je gister even mee en zo krijgt het een hele andere draai

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
thinkaboutit schreef:volgens mij zijn deze vragen niet vervelend bedoelt, maar worden ze gesteld omdat het nu wat onduidelijk is of de schenking nu nog wel of niet doorgaat
ThePast03 schreef:Wat ik niet begrijp is waarom die Brigitte een slachtoffer is en de TS in dit topic niet:
viewtopic.php?f=1&t=617486&hilit=
slimmerik schreef:Brigitte is trouwens nu net als in TS in jou aangehaald topic "slachtoffer" van Marialva bedoel je?
monnes schreef:Het lijstje van opgelichte personen kan nog veeeeel langer. Zelf ken ik de praktijken van deze "heer Olivier" al zo'n jaar of 4 en ken al meer mensen dan op het lijstje staan. En helaas maar het lijstje zal dagelijks aangevuld kunnen worden. Het zit in zijn systeem en stoppen gaat niet. Hij is er aan verslaafd.
Peperplant schreef:Ik moet hier als slachtoffer toch even op reageren !!
Inderdaad ben ik de andere gedupeerde , niet van Serge maar van die andere .
Momenteel ben ik met handen gebonden en kan weinig , zeg maar niks zeggen.
Wel gaat het mij aan mijn hart, dat sommige oplichters nu als WELDOENERS door het leven gaan, over de rug van WEERLOZE slachtoffers !!!
Wat betreft bedreigingen van LASTER en SMAAD
Daar ben ik niet van onder de indruk !!
Ik hoop zelfs dat mijn zaak heropent wordt , zodat er een nieuw onderzoek gestart kan worden !!
VRIJSPRAAK in Nederland bewijst nl. nog altijd GEEN ONSCHULD zal ik maar zeggen.
Zie zelf het verhaal van Serge waarbij de verhalen(leugens) zo goed onderbouwd zijn, dat de gedupeerden geen poot hebben om op te staan.
Zo werkt onze Nederlandse samenleving, dat heet de Nederlandse RECHTstaat.
Harde werkers zullen betalen voor de luxueuze detentie van criminelen die vroeger geen stepje hebben gehad.
Criminelen lachen zich rot ....
Oplichters zijn oplichters hoe grooot of hoe klein dan ook.
Serge is een misselijkmakend mannetje, maar daar hebben we een land vol van in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm.
Citaat:De afgelopen dagen heeft de politie wel diverse tips ontvangen over Van der Wulp's huidige verblijfplaats en wij willen kijkers ook oproepen alle beschikbare informatie door te spelen aan de relevante autoriteiten.