Meester-oplichter in paardenhandel op TV

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: Meester-oplichter in paardenhandel op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:58

wat is er nou allemaal aan de hand ..
kan iemand het voor mij kort samen vatten ..want al die discussie lezen heb ik niet zo veel trek in ..
waarom trekt ze zich nou terug ..?? wat voor opmerkingen werden er gegeven ..?? Vork snap er niks meer van ..
zo lees je gister even mee en zo krijgt het een hele andere draai Slapen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:59

Doorn, ook dat is niet de bedoeling. Als je wilt weten wat er aan de hand is lees je de topics maar.

Als hier nog doorgegaan wordt over het andere topic zet ik ook hier een slotje.

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:04

volgens mij zijn deze vragen niet vervelend bedoelt, maar worden ze gesteld omdat het nu wat onduidelijk is of de schenking nu nog wel of niet doorgaat

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:05

thinkaboutit schreef:
volgens mij zijn deze vragen niet vervelend bedoelt, maar worden ze gesteld omdat het nu wat onduidelijk is of de schenking nu nog wel of niet doorgaat

JA idd Vork snap er gewoon helemaal niks meer van !!
en het is DOOM haha geeft niet hoor ! Vork

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:15

hoe zouden die ouders van hem zich wel niet voelen??? ik zou me kapot schamen als mijn zoon zo een h*fter zou zijn!!!
wat ik me dan dus afvraag is:

zouden die meiden wel eens bij zijn ouders geweest zijn?? kunnen ze daar ook niet ff langs gaan om verhaal te halen waar die nu zit etc???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 13:58

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:01

Ik heb destijds het verhaal van Davina bij de ex wives club gezien en was diep geschokt van haar verhaal. Echter heeft ze toen geloof ik geen naam genoemd, maar alleen een compositie tekening laten zien. Dit omdat hij haar bedreigd zou hebben geloof ik?

Gister avond dus naar aanleiding van VN opgelicht!? gekeken via internet, en heel maf... maar ik herkende enigszins de praktijken. Toen ik Davina weer langs zag komen was het wel duidelijk; hier ging het voor al deze vrouwen om precies de zelfde man.

Bah... ik heb er echt geen goed woord voor over. Heb met enorme medelijden het programma af gekeken en stond er van versteld dat deze kerel nog niet gepakt is.

Waarom kon hij trouwens niet opgepakt worden in Duitsland? TROS heeft hem gevonden en heeft hem ook een tijdje aan de praat kunnen houden. Leek me een goed moment om met een politie corps uit te rukken en deze kerel vervolgens achter slot en grendel te zetten.

Ik mag voor deze vrouwen, voor de bedrijven, en voor alle andere mensen die hij opgelicht heeft hopen dat ze dit ooit een beetje fatsoenlijk kunnen verwerken, dat ze hun schulden uiteindelijk af kunnen lossen en dat Serge hen terug kan betalen.
Deze man heeft de afgelopen jaren blijkbaar zo veel geld achterover gedrukt. Dat moet ergens gebleven zijn....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:05

Ik keek net nog even het begin van de uitzending....over die Brigitte dus. Zag het contract van 20.000,--- maar daar staat volgens mij dat ze dat bedrag verschuldigd is bij aflevering van het paard. Nou dat paard heeft ze dus nooit gehad toch? Hoe werkt dat dan? Dat ze dus toch in de schuld zit?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:08

Volgens mij zit Brigitte niet in de schuld, maar is ze gewoon 2000 kwijt. Ik neem aan dat het contract voor justitie niet geldig is, en ze dus ook geen 18000 aan hem hoeft te betalen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:12

Dat leek me ook zo ja.....

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:42

Inderdaad: geen paard ---> dan ook geen extra 18000,- kwijt, zo simpel is dat, want zij is niet verplicht dat geld nog te storten aan iemand die haar niks levert natuurlijk!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:10

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:20

Gewoon omdat dit topic over Serge v.d. Wulp gaat met deze slachtoffers:

Afbeelding

Afbeelding

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:25

Toch vind ik het wel opmerkelijk... en krijg 't idee dat marialva enkel en alleen haar eigen naam probeert te zuiveren door zo'n schenking te doen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:27

Afbeelding

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:45

ThePast03 schreef:
Wat ik niet begrijp is waarom die Brigitte een slachtoffer is en de TS in dit topic niet:
viewtopic.php?f=1&t=617486&hilit=

Brigitte is trouwens nu net als in TS in jou aangehaald topic "slachtoffer" van Marialva bedoel je? Bloos

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:55

Huh is nou net me bericht verwijderd had toch echt wat getypt .. Boos!
vaag ... ook geen pb of wat dan ook gekregen met de rede .. maar goed laat maar ik volg wel weer gewoon ! Clown

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:05

slimmerik schreef:
Brigitte is trouwens nu net als in TS in jou aangehaald topic "slachtoffer" van Marialva bedoel je? Bloos

Brigitte is "slachtoffer" van die Serge en de TS in het door mij gekopieerde topic is "slachtoffer" van Marialva. Ik zie het verschil niet en denk dat TS in het ander topic eigenlijk ook wel een veulen had verdiend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:06

Moderatoropmerking:
Het lijkt me niet nodig om te gaan suggereren en andere zaken erbij te halen Lachen

Dit topic is bedoeld voor de meester-oplichter. Niet over de schenking of Marialva oid. SVP terug ontopic Lachen Het andere topic is niet voor niks gesloten.

monnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:12

Het lijstje van opgelichte personen kan nog veeeeel langer. Zelf ken ik de praktijken van deze "heer Olivier" al zo'n jaar of 4 en ken al meer mensen dan op het lijstje staan. En helaas maar het lijstje zal dagelijks aangevuld kunnen worden. Het zit in zijn systeem en stoppen gaat niet. Hij is er aan verslaafd.

Peperplant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:47

Ik moet hier als slachtoffer toch even op reageren !!
Inderdaad ben ik de andere gedupeerde , niet van Serge maar van die andere .
Momenteel ben ik met handen gebonden en kan weinig , zeg maar niks zeggen.
Wel gaat het mij aan mijn hart, dat sommige oplichters nu als WELDOENERS door het leven gaan, over de rug van WEERLOZE slachtoffers !!!
Wat betreft bedreigingen van LASTER en SMAAD
Daar ben ik niet van onder de indruk !!
Ik hoop zelfs dat mijn zaak heropent wordt , zodat er een nieuw onderzoek gestart kan worden !!
VRIJSPRAAK in Nederland bewijst nl. nog altijd GEEN ONSCHULD zal ik maar zeggen.
Zie zelf het verhaal van Serge waarbij de verhalen(leugens) zo goed onderbouwd zijn, dat de gedupeerden geen poot hebben om op te staan.
Zo werkt onze Nederlandse samenleving, dat heet de Nederlandse RECHTstaat.
Harde werkers zullen betalen voor de luxueuze detentie van criminelen die vroeger geen stepje hebben gehad.
Criminelen lachen zich rot ....
Oplichters zijn oplichters hoe grooot of hoe klein dan ook.
Serge is een misselijkmakend mannetje, maar daar hebben we een land vol van in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm.

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:55

monnes schreef:
Het lijstje van opgelichte personen kan nog veeeeel langer. Zelf ken ik de praktijken van deze "heer Olivier" al zo'n jaar of 4 en ken al meer mensen dan op het lijstje staan. En helaas maar het lijstje zal dagelijks aangevuld kunnen worden. Het zit in zijn systeem en stoppen gaat niet. Hij is er aan verslaafd.

Geeft hij zich ook al uit voor Olivier dan?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 21:02

Peperplant schreef:
Ik moet hier als slachtoffer toch even op reageren !!
Inderdaad ben ik de andere gedupeerde , niet van Serge maar van die andere .
Momenteel ben ik met handen gebonden en kan weinig , zeg maar niks zeggen.
Wel gaat het mij aan mijn hart, dat sommige oplichters nu als WELDOENERS door het leven gaan, over de rug van WEERLOZE slachtoffers !!!
Wat betreft bedreigingen van LASTER en SMAAD
Daar ben ik niet van onder de indruk !!
Ik hoop zelfs dat mijn zaak heropent wordt , zodat er een nieuw onderzoek gestart kan worden !!
VRIJSPRAAK in Nederland bewijst nl. nog altijd GEEN ONSCHULD zal ik maar zeggen.
Zie zelf het verhaal van Serge waarbij de verhalen(leugens) zo goed onderbouwd zijn, dat de gedupeerden geen poot hebben om op te staan.
Zo werkt onze Nederlandse samenleving, dat heet de Nederlandse RECHTstaat.
Harde werkers zullen betalen voor de luxueuze detentie van criminelen die vroeger geen stepje hebben gehad.
Criminelen lachen zich rot ....
Oplichters zijn oplichters hoe grooot of hoe klein dan ook.
Serge is een misselijkmakend mannetje, maar daar hebben we een land vol van in zowel mannelijke als vrouwelijke vorm.

Ik ben het helemaal met je eens!
Ik heb desbeteffend topic van je toen ook gevolgd en verder nog een hoop op internet gelezen.

Ik snap ook uberhaupt niet dat zo iemand als Serge ook maar de kans krijgt om zoveel levens te verwoesten.
Hoeveel gedupeerden moeten er nog komen?
Opsluiten die hap Vork

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:32

ThePast03 Knipoog

Waar ik me nou heel erg over verbaas he, dat er een hele show aan deze meneer wordt gewijd, internet staat vol met bewijzen van oplichterij tegen deze man..alles is zo klaar als een klontje...maar dan wordt die lieve man gefilmt ipv gearresteerd voor verhoor en om de zaak uitgebreid te bekijken..nee wat doet het rechtssysteem?? Die blijft wederom in gebreke, net zoals bij vele oplichters die er ook zomaar mee weg kunnen komen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:35

Heb net van de TROS bericht gekregen dat de opsporing nu bij de politie in volle gang is en het net zich sluit:
Citaat:
De afgelopen dagen heeft de politie wel diverse tips ontvangen over Van der Wulp's huidige verblijfplaats en wij willen kijkers ook oproepen alle beschikbare informatie door te spelen aan de relevante autoriteiten.