Deze 'ruiter' mag van mij een flinke boete krijgen.. wat een idioot zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luckystory schreef:Hoe weet jij dat hij alleen maar wat geroepen heeft?
Moest er toen een 12-jarig agressief jochie aan mijn paard gehangen hebben ipv van een volwassen man dan had ik er echt net zo goed overheen gereden.
Welshcobfan schreef:Je kan niet over iemand heenrijden als die al aan je paard hangt. (flauw).
Welshcobfan schreef:Maar zolang die amazone zich niet gemeld heeft vind ik het verdacht... (als je niets te verbergen hebt... meld je dan gewoon). Bovendien had ik sowieso die jongen geholpen als hij niet meer kon staan op de voet. Je weet toch dat hij pijn heeft? Bel dan zelf zijn vader/politie/dokter. Dan laat je je tenminste van je goede kant zien.
ThePast03 schreef:draumpje schreef:ik ben ook wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal
er word nu gesteld dat er alleen iets gezegd is over het poepen
maar dat wil nog niet zeggen dat dat het enige is wat er gezegd en/of gedaan is
als het puur om verbale acties vanuit de jongen ging, is dit idd een belachelijke actie van de amazone
maar wie weet is er meer voorgevallen in de lichaelijk trant maar word dat er hier niet bijverteld omdat er aar van 1 kant info is geplaatst
Al zou er nog meer gebeurd zijn dan praat dat nog niet goed dat ze op een kinderspeelplaats rondhangt met een paard en dat paard ook nog eens op mensen af laat gaan.
Willen we de ruitersport een goede naam geven dan moet je dit soort dingen niet gaan proberen goed te praten.
Dit kan en mag nooit, in geen enkele omstandigheid!
draumpje schreef:is het zo gegaan? geen flauw idee.... daarom hou ik vol met dat ik benieuwd ben naar hoe het daadwerkelijk is ggaan ... ipv dit sensatie lijkende verhaaltje
runningkawa schreef:Waarom zou dat niet kunnen welshcop?
spaansewijn schreef:De verdachte is onder de 18? Kinderen horen op de openbare weg niet op bromfietsen, motoren of paarden te zitten. Zeker onder de 16 niet zonder ouderlijk toezicht.
spaansewijn schreef:De verdachte is onder de 18? Kinderen horen op de openbare weg niet op bromfietsen, motoren of paarden te zitten. Zeker onder de 16 niet zonder ouderlijk toezicht. Veel te gevaarlijk. Kinderen krijgen niet voor niks geen stemrecht en vallen niet voor niks onder het jeugdstrafrecht. Ze kunnen de verantwoordelijkheid gewoon nog niet aan. Dat maakt dit bericht eens te meer duidelijk. Dus zo spoedig mogelijk een paardenbewijs, een striktere regelgeving en een leeftijdsgrens in te voeren. Concreet zsm in ieder geval een paardencertificaat vanaf 16 jaar net zoals bij bromfietsers.