Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:54

joep10 schreef:
Sjef Jansen vind een aantal top ruiters niet gedreven genoeg, en gelijk heeft hij.
Die top is meer bezig met het geven van lessen en het verzorgen van duurbetaalde clinics.
Ook een Sjef kost geld, maar als hij dan ziet dat al dat geld -dat de KNHS er instopt- niet genoeg resultaat opleverd omdat dat stelletje verwende dames en heren er qua inzet met de pet naar gooien heeft hij gelijk om er mee te stoppen.



ThePast03 schreef:
ceasario schreef:
Er is gewoon een hele generatie k...t jong die niet gewend zijn om inzet te tonen en als er te veel druk komt om mammie roepen.
Sjef heeft gelijk bekijk het maar............ Haha!


Dus jij beweert dat er mensen in het A en B kader zitten die k...tjongeren zijn, niet gewend zijn om inzet te tonen en om hun mammie roepen?

YEP !!!!!!!! Huilen Haha!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:54

dees_daan schreef:
oke, [*olduser*] ben je nu klaar met je anti-sjef?! kan je het zelf beter?


Pardon?
Dit is een discussieforum waar iedereen zijn mening mag geven lijkt me.

Verder heb ik nog nergens de mededeling gelezen dat jij moderator was geworden?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:56

ceasario schreef:
YEP !!!!!!!! Huilen Haha!


Ok, ik ken er zelf maar een en daarvan weet ik dat hij voldoende inzet heeft en niet om zijn mammie roept.
Zal de rest wel zijn dan. Clown Haha!

Anoniem

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:57

ThePast03 schreef:
dees_daan schreef:
oke, ThePast03 ben je nu klaar met je anti-sjef?! kan je het zelf beter?


Pardon?
Dit is een discussieforum waar iedereen zijn mening mag geven lijkt me.

Verder heb ik nog nergens de mededeling gelezen dat jij moderator was geworden?


ik heb dit topic wel geopend, niet met de bedoeling dat sjef afgezeken word, en je punt lijkt me inmiddels wel duidelijk, ik heb al een paar keer gevraagd of we weer ontopic konden, en ik vind het niet kunnen dat hij zo naar beneden word gehaald om een besluit.. je weet er het fijne niet van, ken je hem persoonlijk? ben je bij zijn trainingen? zo nee, vind ik niet dat je het recht heb om dit allemaal zo te beoordelen

thinkaboutit
Berichten: 2182
Geregistreerd: 11-10-06

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:58

wel fijn om al 9 pagina's te kunnen lezen van mensen die er zoveel verstand van hebben. als je dit zo leest zou het a en b team toch wel veel groter moeten zijn met zeeeer gedreven en enthousiaste mensen die alles toch een stuk beter weten dan de mensen die nu in het a en b team rijden. mensen meldt je aan zou ik zeggen.

Keukenkast
Berichten: 3150
Geregistreerd: 26-12-04

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:58

Het was volgens mij wel onder leiding van Sjef dat ze voor het eerst in járen een medaille hadden gewonnen in Duitsland voor .. terug? Of vergis ik me.. Geloof het niet toch?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:02

dees_daan schreef:
ik heb dit topic wel geopend, niet met de bedoeling dat sjef afgezeken word, en je punt lijkt me inmiddels wel duidelijk, ik heb al een paar keer gevraagd of we weer ontopic konden, en ik vind het niet kunnen dat hij zo naar beneden word gehaald om een besluit.. je weet er het fijne niet van, ken je hem persoonlijk? ben je bij zijn trainingen? zo nee, vind ik niet dat je het recht heb om dit allemaal zo te beoordelen


Je hebt dit topic dus geopend met de bedoeling dat er alleen mensen mochten reageren die Sjef ophemelen en het bijzonder jammer vinden dat hij vertrekt?
Dan had je dat er beter even bij kunnen zetten.

Jij weet niet wat ik wel of niet weet en waar ik wel of niet ben bijgeweest dus het lijkt me dat jij ook niet het recht hebt om te oordelen.
Bovendien is Sjef niet de trainer van de kaderleden maar hun bondscoach, op sommige kaderleden na natuurlijk waarvan hij (of Anky) dan wel tevens de trainer is.

Anoniem

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:06

ThePast03 schreef:
dees_daan schreef:
ik heb dit topic wel geopend, niet met de bedoeling dat sjef afgezeken word, en je punt lijkt me inmiddels wel duidelijk, ik heb al een paar keer gevraagd of we weer ontopic konden, en ik vind het niet kunnen dat hij zo naar beneden word gehaald om een besluit.. je weet er het fijne niet van, ken je hem persoonlijk? ben je bij zijn trainingen? zo nee, vind ik niet dat je het recht heb om dit allemaal zo te beoordelen


Je hebt dit topic dus geopend met de bedoeling dat er alleen mensen mochten reageren die Sjef ophemelen en het bijzonder jammer vinden dat hij vertrekt?
Dan had je dat er beter even bij kunnen zetten.

Jij weet niet wat ik wel of niet weet en waar ik wel of niet ben bijgeweest dus het lijkt me dat jij ook niet het recht hebt om te oordelen.
Bovendien is Sjef niet de trainer van de kaderleden maar hun bondscoach, op sommige kaderleden na natuurlijk waarvan hij (of Anky) dan wel tevens de trainer is.


helemaal niet, maar wil het wel graag ontopic houden, en in bijna al je berichten haal je hem naar beneden, dat weten we nu wel..
ik zeg zo nee toch? dus ik heb niet gezegd wat je wel en niet weet.

je mening is nu wel duidelijk, en nu wil ik graag weer ontopic als dat kan

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:09

dees_daan schreef:
helemaal niet, maar wil het wel graag ontopic houden, en in bijna al je berichten haal je hem naar beneden, dat weten we nu wel..
ik zeg zo nee toch? dus ik heb niet gezegd wat je wel en niet weet.

je mening is nu wel duidelijk, en nu wil ik graag weer ontopic als dat kan


Ik reageer op de berichten van anderen hier en blijf volkomen on topic dus snap je punt niet.
Dat ik niet alles wat meneer Janssen doet ophemel en goedpraat is een andere zaak, maar ik haal hem niet meer naar beneden als hij de kaderleden dacht ik.

Ik zal me voor jou rust buiten dit topic houden, blijkbaar is meningsvrijheid een wassen neus hier. Haha!

Anoniem

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:10

ThePast03 schreef:
dees_daan schreef:
helemaal niet, maar wil het wel graag ontopic houden, en in bijna al je berichten haal je hem naar beneden, dat weten we nu wel..
ik zeg zo nee toch? dus ik heb niet gezegd wat je wel en niet weet.

je mening is nu wel duidelijk, en nu wil ik graag weer ontopic als dat kan


Ik reageer op de berichten van anderen hier en blijf volkomen on topic dus snap je punt niet.
Dat ik niet alles wat meneer Janssen doet ophemel en goedpraat is een andere zaak, maar ik haal hem niet meer naar beneden als hij de kaderleden dacht ik.

Ik zal me voor jou rust buiten dit topic houden, blijkbaar is meningsvrijheid een wassen neus hier. Haha!


nee hoor dat hoeft helemaal niet, maar hij noemt geen namen, en jij haalt 1 persoon contstant naar beneden..
ik vind dit niet ontopic, maar goed dat zal wel aan mij liggen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:12

dees_daan schreef:
nee hoor dat hoeft helemaal niet, maar hij noemt geen namen, en jij haalt 1 persoon contstant naar beneden..
ik vind dit niet ontopic, maar goed dat zal wel aan mij liggen


Alsof mensen niet weten wie er in het A en B kader zitten. Clown

Maar ik zal hem dan in het vervolg de "ex-bondscoach" noemen. Haha!

Anoniem

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:13

ThePast03 schreef:
dees_daan schreef:
nee hoor dat hoeft helemaal niet, maar hij noemt geen namen, en jij haalt 1 persoon contstant naar beneden..
ik vind dit niet ontopic, maar goed dat zal wel aan mij liggen


Alsof mensen niet weten wie er in het A en B kader zitten. Clown

Maar ik zal hem dan in het vervolg de "ex-bondscoach" noemen. Haha!


maar die weten niet op wie hij precies doelt, Knipoog

Maaikeee

Berichten: 73
Geregistreerd: 23-09-06
Woonplaats: Almeree

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:14

Hmmz, als hij het gevoel heeft dat er bij sommige ruiters té weinig inzet wordt getoond, vind ik dat ie geen ongelijk heeft met zen vertrek...Als je het gevoel hebt dat je een van de weinige gemotiveerde bent is het natuurlijk ook niet leuk Knipoog

Fleurtje100
Berichten: 2700
Geregistreerd: 13-11-04

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:30

Volgens het Brabants Dagblad noemde Sjef geen namen tijdens de persconferentie. Maar de journalist hoorde tussen de regels door dat het om Edward, Marlies en Laurens ging.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:33

Fleurtje100 schreef:
Volgens het Brabants Dagblad noemde Sjef geen namen tijdens de persconferentie. Maar de journalist hoorde tussen de regels door dat het om Edward, Marlies en Laurens ging.


Gut dan vallen Anky en Imke dus buiten de boot. Apart. Clown

Mireille1970

Berichten: 5544
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Landsmeer

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:34

Hoge bomen vangen veel wind zullen we maar denken.
Ohja, en de beste stuurlui staan aan wal.
Enzovoorts...

Mireille1970

Berichten: 5544
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Landsmeer

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:35

ThePast03 schreef:
Fleurtje100 schreef:
Volgens het Brabants Dagblad noemde Sjef geen namen tijdens de persconferentie. Maar de journalist hoorde tussen de regels door dat het om Edward, Marlies en Laurens ging.


Gut dan vallen Anky en Imke dus buiten de boot. Apart. Clown


Alleen volgens de interpretatie van de journalist hahahahahaha...
Zielig hoe mensen dingen denken te lezen/horen enkel en alleen omdat het ze wel past!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:36

Mireille1970 schreef:
Alleen volgens de interpretatie van de journalist hahahahahaha...
Zielig hoe mensen dingen denken te lezen/horen enkel en alleen omdat het ze wel past!


Smiley gemist die ik erachter had geplaatst? Knipoog

Mireille1970

Berichten: 5544
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Landsmeer

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:43

Ik doelde op de journalist, sorry.
Belachelijk dat niemand een naam genoemd heeft en dat die journalist 3 specifieke voor en achternamen hoorde!!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:44

Mireille1970 schreef:
Ik doelde op de journalist, sorry.
Belachelijk dat niemand een naam genoemd heeft en dat die journalist 3 specifieke voor en achternamen hoorde!!


Tussen de regels door horen een hoop mensen dingen.
Dat zie je wel aan dit topic. Haha!

Fleurtje100
Berichten: 2700
Geregistreerd: 13-11-04

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:54

Persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd van de journalist. Nou was hij zo te lezen wel echt aanwezig geweest, dus misschien is er ook wel echt op die drie gedoelt. Ik heb het nog even opgezocht, ik citeer: "Namen van ruiters en amazones noemde hij niet, hij laveerde handig om die vragen of zei gewoon ronduit: daar geef ik geen antwoord op. Duidelijk was echter wel tussen de regels door te "lezen" dat in zijn ogen mensen als Edward Gal, Laurens van Lieren en Marlies van Baalen zich teveel met andere dingen bezig houden." Aldus Giel Hendrix.

Edit: dat hier op Bokt iedereen alles interpreteert is begrijpelijk, van een journalist zou je dat minder snel verwachten.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 20:56

Fleurtje100 schreef:
Persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd van de journalist. Nou was hij zo te lezen wel echt aanwezig geweest, dus misschien is er ook wel echt op die drie gedoelt. Ik heb het nog even opgezocht, ik citeer: "Namen van ruiters en amazones noemde hij niet, hij laveerde handig om die vragen of zei gewoon ronduit: daar geef ik geen antwoord op. Duidelijk was echter wel tussen de regels door te "lezen" dat in zijn ogen mensen als Edward Gal, Laurens van Lieren en Marlies van Baalen zich teveel met andere dingen bezig houden." Aldus Giel Hendrix.

Edit: dat hier op Bokt iedereen alles interpreteert is begrijpelijk, van een journalist zou je dat minder snel verwachten.


Knappe journalist!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:12

Fleurtje100 schreef:
Edit: dat hier op Bokt iedereen alles interpreteert is begrijpelijk, van een journalist zou je dat minder snel verwachten.

Van een journalist mag je dat juist wél verwachten.....Ja
Dat is namelijk zijn vak.

Mucchio

Berichten: 2037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:13

Had ik eigenlijk niet verwacht nou ja een beetje wel omdat ze een net een kind hebben gekregen:)
Vind het wel jammer.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Sjef Janssen legt functie als bondscoach neer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:31

armyhorse schreef:
Had ik eigenlijk niet verwacht nou ja een beetje wel omdat ze een net een kind hebben gekregen:)

Ja.... en ?

Dat heeft er toch al helemáál niks mee te maken ? Nagelbijten / Gniffelen