Lynn_Nikita schreef:jij kent hem dus??? ja, beetje media aandacht he nu
Heb je het tegen mij?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_Nikita schreef:jij kent hem dus??? ja, beetje media aandacht he nu
Juultj schreef:suusiejj schreef:maar ik zit te denken als dit zo'n dik vet wereld nieuws is he
kan iemand me dan a.u.b vertellen waar mijn pony vorige week in stond?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=YKDBD3QE
denk dat johan de staleigenaar het ook niet helemaal snapt met zn kruiwagens
*gaat manege veendam maar ff bellen*
HAHA!
Ja, die kruiwagens hebben ook zo'n ellendig leven.
Die hebben dit zo nu en dan gewoon nodig.
Goed voor de spiertjes.
Fryske schreef:Lynn_Nikita schreef:jij kent hem dus??? ja, beetje media aandacht he nu
Heb je het tegen mij?
S_a_f_a_r_i schreef:Dat niet alleen hij staat ook nog eens gewoon in het gangpad waar je elkaar eigenlijk al niet eens lekker kunt passeren.
Echt weer een typische actie voor Manege Veendam.
Hoe lok ik lessers want de rest loopt weg omdat de lesgever/eigenaar tijdens een ponyles met een aantal bange meisjes vrolijk door de bak schreeuwt dat hij niet van bange meisjes op een pony houdt en ze zich niet moeten aanstellen. Zittend op zijn prikstokje buiten de bak.
Of de kinderen de teugels los laat doen en vervolgens moeten de kinderen gymnastiek oefeningen doen terwijl ponylief met de neus over de grond loopt en zo zonder problemen in de losse teugel kan stappen als deze al niet op de grond sleept. Met alle mogelijke gevolgen van dien.
Dus plaatsen we een solarium voor de manegepony's die er vervolgens niet onder komen.
Die manier van lesgeven kan weleens worden ja. Meneer zit daar maar een beetje op zijn stokje aagh, ze willen ook weer eens in het nieuws
_Gold_ST_ schreef:Wel slimme manier om de pers te beshouwen maar ik bedoel hallo is dat nieuws??![]()
![]()
Hahamoet je nagaan staat er volgende week in de krant:
''Vers van de pers Manege schaft 2 nieuwe stallen aan''![]()
![]()