Morrie schreef:ik heb mijn paard in de winter buiten staan in de modder zonder dekens en zonder ijzers en ze zijn vorig jaar wel bij mij aan de deur geweest, toevallig hè......
Jij houdt je paard zoals het hoort in de ogen van 99% van de mensen in NL, ik ben een mishandelaar in de ogen van die 99%, dus ik krijg bezoek en jij niet.... zo simpel is het
Helaas is dit maar al te waar 
Ik hoop alleen niet dat het wéér een discussie wordt tussen NH en niet-NH
[edit] Laat maar, Morrie 
Ik vind het een moeilijk verhaal 
Ik kom er niet uit wat ik moet denken. Sommige mensen bellen tegenwoordig bij elk wissewasje de DA (en dan doel ik niet op het oog) en ben je een mishandelaar als je het even wil aankijken.
Dan vraag ik me af, of deze mensen ook kind aan huis zijn bij hun eigen huisarts.
Komt zo even in me op, omdat ik liever nooit naar de dokter ga en alles liever 'even aankijk' en mijn vriend en zijn familie een abo hebben op de dokter.
Hierdoor heb ik ook bij mijn eigen paard weleens een inschattingsfout gemaakt ja.
(en bij mezelf ook)
Er zijn mensen die daar vast een mening over hebben.
Moet ik dan ook de DB op mijn dak krijgen en mijn dieren laten wegvoeren
?
alex66 schreef:zeker als ik de foto`s zie van deze paarden, er is er werkelijk niet 1 bij die lekker in het vlees zit.
Tja dit is een moeilijk punt. Wij in Nederland mesten onze huisdieren gewoon vet. Katten, honden, paarden, allemaal moddervet.
Stond een tijd geleden nog een heel artikel in zo'n paardenblad, Bit geloof ik.