Viel het jullie ook op dat de commentator het aldoor over het plezier van de paarden had

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:het is niet zo moeilijk om te bedenken dat dat gewoon 15 omspringen is achter elkaar als je echt overal op gaat letten
Karl66 schreef:Ik snap ook niet helemaal wat er zo vernieuwend aan Laurens zijn kür was, het was gewoon zijn oude queen-kür. Hij heeft een prima kür gereden maar om nou opeens met z'n allen te gaan roepen dat die perfect was, is ook weer overdreven. Bij hem zaten er ook wel een aantal onregelmatigheidjes in.
Viel het jullie ook op dat de commentator het aldoor over het plezier van de paarden had
Sorane schreef:Nooit geweten dat wij op Bokt allemaal van die toppers hadden!!
Op het moment dat je het zelfde niveau of beter rijd heb je, naar mijn mening, pas recht commentaar te geven.
Als je vind dat je commentaar mag geven, rij dezelfde proef, neem hem op, en plaats hem vandaag nog op Bokt!
Ik vind het een super score die zeer zeker verdient was!!!
CarpeDiem schreef:ik zeg al dat IK de kur niet gezien heb.
Ik heb het horen zeggen, en wil dus graag een filmpje ofzo van de stap zien..
Lies_Beuker schreef:Sorane schreef:Nooit geweten dat wij op Bokt allemaal van die toppers hadden!!
Op het moment dat je het zelfde niveau of beter rijd heb je, naar mijn mening, pas recht commentaar te geven.
Als je vind dat je commentaar mag geven, rij dezelfde proef, neem hem op, en plaats hem vandaag nog op Bokt!
Ik vind het een super score die zeer zeker verdient was!!!
Je hebt helemaal gelijk !
Ik heb in een aantal profielen van de criticasters gekeken: sorry hoor, waar halen ( sommigen) de moed vandaan?
Maar typen is makkelijk.
missmiekie schreef:sjef kan ook goed rijden hoor, ik zou maar eens wat research doen naar een persoon, voordat je domme uitspraken gaat doen...
Nadua schreef:loesje688 schreef:Ik was ook in Den Bosch tijdens de kur, ik werd alleen afgeleid door iemand achter me die ontzettend luidruchtig gezellig een telefoongeprek achter me ging zitten voeren tijdens Anky's proef ('t was blijkbaar heel belangrijk om te vertellen hoe het met d'r paard ging en wat hij op een deag te eten krijgt)
Ik denk iniedergeval dat die score aan de goede proef én aan de naam ligt. Dressuur is nu eenmaal jurysport en jury's zijn bevooroordeeld, hoe jammer dat ook is.
Het dak vloog er iniedergeval bijna vanaf na de proeven van Laurens, Imke, Isabel, Edward en Anky.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet snap dat iedereen zo achter Edward Kwal aanloopt.
Waar slaat dit op??
MissJ schreef:...en aan het hoofdschudden van Sjef aan het einde van de Kur te zien, was hij ook niet helemaal tevreden.
Karl66 schreef:Vandaar dat het wereldrecord mij verbaasde, ik heb Anky wel eens een betere kür met minder punten zien rijden. Maar ik vind haar eerste plaats desondanks nog steeds wel terecht.
Nadua schreef:
Waarom moet je op dat niveau rijden?? Je kunt toch ook beoordelen over een proef zonder dat je op dat niveau rijdt?!
Sorane schreef:
Als je commentaar geeft heb je duidelijk verstand van zaken. Je rijdt dus hetzelfde niveau want jij weet hoe het beter kan. Laat zien dan? In de profielen zie ik leuke plaatjes, maar geen GP ruiters.
Hou je commentaar voor je, je rijdt zelf op laag niveau je hebt zelf nog veel ruimte voor verbetering.
loesje688 schreef:Mijn mening. Ik krijg bij Edward altijd het idee dat 'ie de trucjes allemaal uit z'n hoofd heeft geleerd zonder dat hij ze echt goed begrijpt. Zo had hij samen met Anky een clinic gegeven waarom Anky's way (Diep en rond, we weten het onderhand wel) zo goed is voor het paard. Komt 'ie met het argument aan dat het 'zo ontzettend goed is voor de buikspieren'. Sorry hoor, maar met diep en rond rijden beinvloed je die spieren op geen enkele manier. Bovendien vind ik hem ontzettend arrogant, maar daar zullen veel mensen het hier ook wel niet mee eens zijn.
Ik zou je lettertype trouwens nog groter maken, vult het mooi de hele monitor.
Lies_Beuker schreef:...en aan het hoofdschudden van Sjef aan het einde van de Kur te zien, was hij ook niet helemaal tevreden.
Meestal is Sjef in zijn aanleunig stiller, grapje !!