Anky rijdt nieuw wereldrecord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: Anky rijdt nieuw wereldrecord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 00:52

Ik snap ook niet helemaal wat er zo vernieuwend aan Laurens zijn kür was, het was gewoon zijn oude queen-kür. Hij heeft een prima kür gereden maar om nou opeens met z'n allen te gaan roepen dat die perfect was, is ook weer overdreven. Bij hem zaten er ook wel een aantal onregelmatigheidjes in.

Viel het jullie ook op dat de commentator het aldoor over het plezier van de paarden had

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 01:55

Citaat:
het is niet zo moeilijk om te bedenken dat dat gewoon 15 omspringen is achter elkaar als je echt overal op gaat letten

Jez*s in de GrandPrix moet je 15 wissels om de pas doen in de kür hoeft dat niet.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 08:16

Karl66 schreef:
Ik snap ook niet helemaal wat er zo vernieuwend aan Laurens zijn kür was, het was gewoon zijn oude queen-kür. Hij heeft een prima kür gereden maar om nou opeens met z'n allen te gaan roepen dat die perfect was, is ook weer overdreven. Bij hem zaten er ook wel een aantal onregelmatigheidjes in.

Viel het jullie ook op dat de commentator het aldoor over het plezier van de paarden had

Ja kijk die oortjes eens naar voren staan! Dat duidt op ontspanning, maar als de oren in de nek liggen is er sprake van spanning. Maar dat zie je hier niet.

Lies_Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:29

Sorane schreef:
Nooit geweten dat wij op Bokt allemaal van die toppers hadden!!

Op het moment dat je het zelfde niveau of beter rijd heb je, naar mijn mening, pas recht commentaar te geven.
Als je vind dat je commentaar mag geven, rij dezelfde proef, neem hem op, en plaats hem vandaag nog op Bokt!

Ik vind het een super score die zeer zeker verdient was!!!

Je hebt helemaal gelijk !
Ik heb in een aantal profielen van de criticasters gekeken: sorry hoor, waar halen ( sommigen) de moed vandaan?
Maar typen is makkelijk.

Lies_Beuker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:34

CarpeDiem schreef:
ik zeg al dat IK de kur niet gezien heb.

Ik heb het horen zeggen, en wil dus graag een filmpje ofzo van de stap zien..

En dan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:33

En dan een potje gaan rellen over de stap Ik heb het gezien en het was niet ontspannen dat niet nee, maar om nou te zeggen dat hij niet rad was.

De score verander je niet meer hoor

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:42

Als je de Kur niet hebt gezien, dan kun je IMO ook niet gaan melden dat hij niet rad was.

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 18:21

nee idd >;)

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 18:51

Lies_Beuker schreef:
Sorane schreef:
Nooit geweten dat wij op Bokt allemaal van die toppers hadden!!

Op het moment dat je het zelfde niveau of beter rijd heb je, naar mijn mening, pas recht commentaar te geven.
Als je vind dat je commentaar mag geven, rij dezelfde proef, neem hem op, en plaats hem vandaag nog op Bokt!

Ik vind het een super score die zeer zeker verdient was!!!

Je hebt helemaal gelijk !
Ik heb in een aantal profielen van de criticasters gekeken: sorry hoor, waar halen ( sommigen) de moed vandaan?
Maar typen is makkelijk.

Waarom moet je op dat niveau rijden?? Je kunt toch ook beoordelen over een proef zonder dat je op dat niveau rijdt?!
Laatst bijgewerkt door Nadua op 28-03-06 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:00

sjef kan ook goed rijden hoor, ik zou maar eens wat research doen naar een persoon, voordat je domme uitspraken gaat doen...

Nadua

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:01

jah maar het zegt toch niks of je op dat niveau rijdt

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:57

missmiekie schreef:
sjef kan ook goed rijden hoor, ik zou maar eens wat research doen naar een persoon, voordat je domme uitspraken gaat doen...

Idd, Sjef Janssen heeft niet voor niks een of meerdere internationale kampioenschappen gereden.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:39

...en aan het hoofdschudden van Sjef aan het einde van de Kur te zien, was hij ook niet helemaal tevreden.

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:49

Nadua schreef:
loesje688 schreef:
Ik was ook in Den Bosch tijdens de kur, ik werd alleen afgeleid door iemand achter me die ontzettend luidruchtig gezellig een telefoongeprek achter me ging zitten voeren tijdens Anky's proef ('t was blijkbaar heel belangrijk om te vertellen hoe het met d'r paard ging en wat hij op een deag te eten krijgt )
Ik denk iniedergeval dat die score aan de goede proef én aan de naam ligt. Dressuur is nu eenmaal jurysport en jury's zijn bevooroordeeld, hoe jammer dat ook is.
Het dak vloog er iniedergeval bijna vanaf na de proeven van Laurens, Imke, Isabel, Edward en Anky.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet snap dat iedereen zo achter Edward Kwal aanloopt.

Waar slaat dit op??

Mijn mening. Ik krijg bij Edward altijd het idee dat 'ie de trucjes allemaal uit z'n hoofd heeft geleerd zonder dat hij ze echt goed begrijpt. Zo had hij samen met Anky een clinic gegeven waarom Anky's way (Diep en rond, we weten het onderhand wel) zo goed is voor het paard. Komt 'ie met het argument aan dat het 'zo ontzettend goed is voor de buikspieren'. Sorry hoor, maar met diep en rond rijden beinvloed je die spieren op geen enkele manier. Bovendien vind ik hem ontzettend arrogant, maar daar zullen veel mensen het hier ook wel niet mee eens zijn.
Ik zou je lettertype trouwens nog groter maken, vult het mooi de hele monitor.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 22:52

Niks met de buikspieren te maken?
Ga jij dan nog maar eens wat beter je huiswerk doen.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 23:13

MissJ schreef:
...en aan het hoofdschudden van Sjef aan het einde van de Kur te zien, was hij ook niet helemaal tevreden.

Vandaar dat het wereldrecord mij verbaasde, ik heb Anky wel eens een betere kür met minder punten zien rijden. Maar ik vind haar eerste plaats desondanks nog steeds wel terecht.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 23:14

Karl66 schreef:
Vandaar dat het wereldrecord mij verbaasde, ik heb Anky wel eens een betere kür met minder punten zien rijden. Maar ik vind haar eerste plaats desondanks nog steeds wel terecht.

Dat ook wel.
Al vond ik Isabell ook erg sterk rijden.
Maar het viel me gewoon qua Anky en Salinero tegen, omdat ik ze wel eens veel beter heb zien rijden.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 07:25

Nadua schreef:

Waarom moet je op dat niveau rijden?? Je kunt toch ook beoordelen over een proef zonder dat je op dat niveau rijdt?!

wat ontzettend kinderachtig dat je je tekst opeens hebt aangepast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:57

Als je 100% tevreden bent over je eigen proefje dan kom je wat arrogant over wat mij betreft.
Er is ALTIJD ruimte voor verbetering. Je kunt dus niet 100% tevreden zijn.

Als je commentaar geeft heb je duidelijk verstand van zaken. Je rijdt dus hetzelfde niveau want jij weet hoe het beter kan. Laat zien dan? In de profielen zie ik leuke plaatjes, maar geen GP ruiters.
Hou je commentaar voor je, je rijdt zelf op laag niveau je hebt zelf nog veel ruimte voor verbetering.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:04

Sorane schreef:

Als je commentaar geeft heb je duidelijk verstand van zaken. Je rijdt dus hetzelfde niveau want jij weet hoe het beter kan. Laat zien dan? In de profielen zie ik leuke plaatjes, maar geen GP ruiters.
Hou je commentaar voor je, je rijdt zelf op laag niveau je hebt zelf nog veel ruimte voor verbetering.

dat je het niet rijdt, betekent niet dat je het niet kan zien!!!
ik rijd ook geen grand prix, maar ik kan bv wel zien dat die pirouette(uit mn hoofd gezegd) naar links niet correct was ookal rijd ik maar zz-licht.
(en ik weet ook dat als je deze zo rijdt in de prix st george en Inter I, dat weet ik van het schrijven daarbij , dat je daar niet hoger voor haalt dan een 5),

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:05

loesje688 schreef:
Mijn mening. Ik krijg bij Edward altijd het idee dat 'ie de trucjes allemaal uit z'n hoofd heeft geleerd zonder dat hij ze echt goed begrijpt. Zo had hij samen met Anky een clinic gegeven waarom Anky's way (Diep en rond, we weten het onderhand wel) zo goed is voor het paard. Komt 'ie met het argument aan dat het 'zo ontzettend goed is voor de buikspieren'. Sorry hoor, maar met diep en rond rijden beinvloed je die spieren op geen enkele manier. Bovendien vind ik hem ontzettend arrogant, maar daar zullen veel mensen het hier ook wel niet mee eens zijn.
Ik zou je lettertype trouwens nog groter maken, vult het mooi de hele monitor.

Wat heeft zijn eventuele arrogantie hier nou weer mee te maken?
Verder => check de post van MissJ.

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:24

pfffffffff wat een discussie.
Ik vond ook dat anky wel wat betere proefen heeft gereden.
Maar goed dat is het risico als je met een dier werkt inplaats van een robot.
Een auto zal altijd naar links gaan als jij dat wilt of naar rechts etc etc.
Een paard of ander dier heeft een eigen wil en is eigen ik.
En ook die kunnen zich vergissen of gewoon weg staken.
Ik vind het gewoon knap zoals anky en de andere dit met hun paarden gedaan krijgen.
En wat sorane zegt ben ik het helemaal mee eens er is altijd ruimte voor verbetering,dat maakt het juist zo leuk altijd iets om naat toe te werken en om aan te werken.
En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
ik ben zelf niet zo,n fan van de combinatie van anky en salinero maar dat is persoonlijke smaak.
Nogmaals ik vind het een behoorlijke prestatie om zo ver te komen.
En ik behoud me verder van commetaar op de vereden proefen.
Al moet ik nogmaals zeggen dat ik van lieren de top van de avond vond.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:27

Heb het gezien, was echt super gaaf

Lies_Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:52

Meestal is Sjef in zijn aanleunig stiller, grapje !!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:55

Lies_Beuker schreef:
Meestal is Sjef in zijn aanleunig stiller, grapje !!

Puntje waar aan gewerkt moet worden voor Aken.