O MY GOD...... wat ontzettend sneu... Nee deze eigenaar zou geen dier mogen hebben. Hoewel, weet iemand hoe het gegaan is? Misschien zit er wel een ander verhaal achter... (voordat ik voorbarige conclusies ga trekken ) maar dan nog, met alle redenen van de wereld is dit ontzettend zielig. Is het niemand eerder opgevallen? zo te zien moet hij al best lang daar gelegen hebben, lopen zal hij niet kunnen met die lange hoeven....
Dit vind ik echt walgelijk!!! Dieren zijn onschuldig en kunnen zich niet verweren, in ieder geval niet voldoende!!
Van mij mogen ze dan zo'n eigenaar vastgebonden in een modderveld gooien! boontje komt om zijn loontje!!
Oké dat is niet zo realistisch maar ik vind wel dat er hogere straffen moeten worden opgelegd voor dierenmishandeling!
Binnen een week aangegroeid? dan kun je met zo'n paard naar de kermis!! Is een attractie > Hoef groeit waar u bijstaat < komt dat zien!! Echt een heel slecht argument...... .....................
Idd Bleu lady, eerst even goed lezen Ik had dit al lang geleden op voor pagina gezien hoor, daatvoor is dat nieuws er, neem ik aan Of het moet aan mij liggen hoor, haha. Maar ik vind dit echt 100% mishandeling. Opsluiten die mensen.... Tjsaa, ik vind ook dat die mensen veel te zwakjes worden aangepakt...Mijn Mening...